Care-l ştie pe Ronţăilă?

Posted: 1 Martie 2011 in De pe net
Etichete:,

De ceva timp îmi stă pe creier o kestie de pe platforma WP pe care cu onoare si delicateţe o folosesc întru emanarea gândurilor, nedumeririlor şi părerilor.

Când vrea mouse-ul meu să încarce o poză pe blog şi folosesc încărcătorul flash, pentru o bucăţică de timp, apare ceea ce se vede mai jos:

Acu’, cine PăLăriaMea e Ronţăilă ăsta, io n-am idee. De ce se bagă el în treaba mea cu pozele, iarăşi n-am habar. Cine i-a dat sarcina asta? Şi ce caută să „ronţăială hell ip”?

O fi, oare, blenderul lui Rontziki care era să-i taie – doamne fereşte – degetul preţios?

Later edit: Se pare că-i o traducere proastă.

Comentarii
  1. rontziki spune:

    :)))) nu zic că momentul nu a fost ca de hell, dar blenderul meu nu a ronţăit, Slavă Domnului, nimic şi apoi am avut eu grijă de el să devină ascultător :)))

    • bogdanic spune:

      Dupa descriere te si vedeam cu destu’n punga, in taxi catre urgenta.
      Ma bucur ca n-a fost decat o sperietura dureroasa…

Lasă un răspuns

