Dacă e să aleg

Posted: 28 Februarie 2011 in bogdanice, Din viata
Etichete:,

Şi cum săteam io aşa gândindu-mă la nimica şi făcând planuri de viitor în consecinţă, m-a izbit un adevăr teribil pe care nu l-am realizat până acum.

Păi s-o luăm cu începutul:

  • acu’ doi ani am fost cu familionul în conced să vedem Grecia. In 2010, pe la început dacă-mi aduc bine aminte, bang! – criză, mişcări, proteste, remaniere de guvern în toamnă, scandal, tărăboi.
  • astă vară ne-a mâncat palmili să facem concediul în Egipt. (stiu, n-am pus poze, n-am şoptit nimica, impresiile le-am păstrat pentru mine – na uite că pun o poză). Acuşha – rivaluţie în toată regula în ţara faraoancelor. Oameni pe stradă, demonstraţii, ba e guvern, ba nu e, Mubarak plecă (deşi îi pare tare rău, că ar mai fi stat, că nu prea a avut timp să facă ce şi-a propus) şi tot tacâmul.

Şi stau şi mă întreb: Oare unde să merg în vara asta în conced? Dacă am cerut ajutorul prietenilor, ăştia s-au împărţit repedea în două tabere.

Unii care să-mi fure paşaportul că cică îmi şade bine la Mamaia. Că poate scăpăm.

Alţii zice că să plec fuguţa ca să trăim bine în continuare, că alţii mai buni nu-i.

Sunt în continuare deschis, dar – pentru orice eventualitate – mi-am pus bine paşaportul.

 

 

Comentarii
  1. Escu spune:

    io zic sa te duci in padure…

  2. Mihai spune:

    du-te domne la bulgari ca parca prea fura din turisti romani. arata-le u ce inseamna ciuma😀

  3. cdmitroi spune:

    din tot ce ai relatat tu, vrei la mare. Iti recomand Grecia in Creta. Orice ar fi aia nu au loc de greve, mitinguri ori alte bazaconii. iei avionu, inchiriezi un masina si ai scapt de toate grijile-problemele…oricand dau detaliii la telefon, ca e gratis. daca vrei la cafea, invitama.

  4. Mihai spune:

    deja mi-a venit o idee si mai geniala: il iei pe mitroi si va duceti intr-o tara din alea care au probleme cu inundatiile; mitroi vine cu ploaia sa ii ia apele pe micuti si u vii cu instabilitatea politica si economica. ii radeti pe baieti😀

    • bogdanic spune:

      Daca tara aia n-are munti, Mitroi face nasoale – prapad! Daca il primesc aia cu chitara si recitand poezii de Paunescu se inmoaie repede👿

Lasă un răspuns

