Zile mai mici

Posted: 24 Februarie 2011 in bogdanice, fracturi, Tehnologie
Etichete:, ,

Hmmm! Pe vremuri, matematicienii ruşi erau mai buni.

De câteva zile, licenţa de kaspersky incepuse sa dea semne  de „oboseală” anunţându-mă că e timpul pentru o reînnoire. M-am hotărât în seara asta să o fac, deşi mai aveam 10 zile la dispoziţie.

Mailul cu cheia de licenţă pe 91 de zile a venit iute-iute. L-am introdus în licence manager şi….. surpriză!!! Am ajuns în aceeaşi situaţie ca şi alţi naivi care nu s-au prins că la Moscova e mai frig şi zilele sunt mai scurte.

Adicătelea, am o licenţă activă – mai sunt 10 zile după cum vă spusei – plus o licenţă adiţională de 91 de zile. Deci e firesc să-mi expire validitatea după 85 de zile. Corect, nu?

Bre, nea Kaspersky, îmi pare rău că n-am profitat de ocazie să-ţi transmit complimente pentru modul subtil în care furi la coşniţă. Chiar şi la gratuităţi!

Bla-bla-urile de marketing nu ţin nici măcar în cazul ăsta. Licenţa o fi pentru 3 calculatoare, dar eu o folosesc doar pe unul şi – oricum ai da-o – 85 e mai mic decât 91.

Poate, o explicaţie să fie diferenţa de fus orar. Sau că la Moscova ziua e mai mică. Aş accepta astfel de argumente.

P.S. Nu mă doare mâna să reînnoiesc licenţa peste 85 de zile în loc de 101.  Însă e un principiu la care ţin mult: „Prosteşte-mă, dar nu pe faţă!”

Comentarii
  1. Escu spune:

    tu chiar n-ai ce face cu banii nu ? :))) da-mi un mail sa-ti dau un antivirus care nu expira dupa 91 de zile😛

  2. donnie spune:

    Avast Free Antivirus…

Lasă un răspuns

