Book quiz…

Posted: 29 Noiembrie 2010 in De pe net
Etichete:, , ,

Recunosc faptul că Rontziki mă înnebuneşte cu toate cărţile alea ale ei pentru că nu îmi pot da seama de ce le citeşte, când le citeşte şi cum le citeşte. Cred că sunt doar un pretext să nu-l vază pe Batman de după tablou😛 .

Io prefer să cumpăr ziare pentru că geamurile se şterg mai bine, iar să pui „Climate” – Andre Maurois pe fundul găleţii de gunoi nu se face. Mai bine Click că-i mai mare şi ţine mai bine.

Anyway, am găst la ea o kestie care m-a incitat: două quiz-uri care te identifică – fiecare – în câte-o carte. Nu vreau să comentez rezultatele ei sau ale mele (deşi s-ar putea să caut să-l citesc pe Hesse), ci doar să spun că n-am putut rezista să nu le fac. Iote:

Quiz 1 – rezults:

************************************************************


You’re Siddhartha!

by Hermann Hesse

You simply don’t know what to believe, but you’re willing to try
anything once. Western values, Eastern values, hedonism and minimalism, you’ve spent
some time in every camp. But you still don’t have any idea what camp you belong in.
This makes you an individualist of the highest order, but also really lonely. It’s
time to chill out under a tree. And realize that at least you believe in
ferries.


Take the Book Quiz
at the Blue Pyramid.

************************************************************

Quiz 2 – rezults:


You’re A Portrait of the Artist as a Young Man!

by James Joyce

A lapsed Catholic and classic overthinker, you are besieged by
rapidly expanding contemplation of the world around you. While people often think
you’re making things up, you’re really just talking about yourself. This
navel-gazing makes you remarkably self-aware, though some of those you know will
accuse you of being stuck-up or even narcissistic. This may be why you hate
quoting other people. But it may also be because you think all perspective is
subjective, which is ultimately why you can only speak for yourself.


Take the Book Quiz II
at the Blue Pyramid.

************************************************************

Comentarii
  1. rontziki spune:

    Dom’le, toate ca toate, de ce şi cum le citesc, neimportant…important este că finally quiz-urile astea te-au făcut să revii pe aici pe la dumneata şi să postezi😛 Sper să se întâmple mai des că-mi lipsesc postările tale🙂
    Iar Hesse chiar merită un pic de timp😀

  2. Thornofrose spune:

    Siddhartha m-a captivat. Ca te asemeni sau nu cu el..asta tu stii mai bine. Cealalta ma plictiseste inca din titlu😀 . Iar descrierea imi intareste convingera c-as incerca degeaba s-o citesc..

  3. […] Sufletica Mare mi-a fost mirarea să mai găsesc şi eu ceva de citit pe la domnul Bogdanic. Curioasă din fire, am intrat şi am dat peste testul de mai jos. Mi-am rupt si eu două minuţele […]

  4. sufletica spune:

    Nu stiu daca cele doua carti te reprezinta, dar la mine au nimerit la fix. Recunosc ca nu am citit nici pe prima si spre rusinea mea, nici pe cea de-a doua.😀

    • bogdanic spune:

      Spre rusinea ta😛 nici eu. Pe a doua n-am reusit sa o patrund. Am inceput-o de vre-o 3 ori, dar eforturile mele au ramas sterile. Pe Hesse l-am negat intotdeauna fara sa il citesc. Poate acuma…

  5. Escu spune:

    omule, nu stiu pe unde umblii…dar mie unu mi-a fost dor de tine. sincer, pa bune!

  6. […] avut pareri: Escu în Book quiz…bogdanic în Book quiz…Escu în Book quiz…bogdanic în Restaurantul […]

Lasă un răspuns

