Leapşa Wallpaper

Posted: 20 Iulie 2010 in Poze
Etichete:, ,

La nerăbdare tre’ să răspunji prompt, dar niciodată complet ‘cause devii neinteresant😛 . Leapşa de la Rontziki cu privire la cum arata desktopul meu o voi onora în stil personal prezentând doar wallpaperurile care rulează pe desktop, nu şi iconurile care sunt în număr variabil (niciodată mai puţin de 15).

Update: leapşa vine şi de la Grapefruits. Uff, ce ma bucur ca o făcusem deja…

Am găsit undeva o colecţie de poze care mi-a plăcut şi am furat-o repede:

Şi lepşui-s-ar orişicine îşi doreşte…

Comentarii
  1. Escu spune:

    Parca ti-am dat un site cu wallpapers calumea..ce-ai facut cu el ?

  2. […] Leapşa Wallpaper Tue Jul 20, 2010 23:50 pm La nerăbdare tre’ să răspunji prompt, dar niciodată complet ’cause devii neinteresant . Leapşa de la Rontziki cu privire la cum arata desktopul meu o voi onora în stil personal prezentând doar wallpaperurile care rulează pe desktop, nu şi iconurile care sunt în număr variabil (niciodată mai puţin de 15). Am găsit undeva o colecţie […] […]

  3. rontziki spune:

    Uof, puţină originalitate, domnilor! :)) Auzi, link cu wallpapers :))
    Şi cât mister în ce priveşte iconurile… :)))

  4. Grapefruits spune:

    am vazut dupa aia ca ai facut o deja.

    ti am furat imaginea cu drops😀

Lasă un răspuns

