Păi, da!

Posted: 9 Martie 2010 in De pe net, Din viata, Poze
Etichete:, ,

De aici.

Comentarii
  1. sufletica spune:

    Pai, cum sa nu, foarte adevarat :))

  2. davinci spune:

    Ca sa nu dea vre-un cot (sau te miri ce altceva) in bratele metalice ale acestei banci.
    Poti s-o iei si altfel : copii se asigura astfel ca tin banca ocupata si nu se mai aseaza altcineva.
    As propune o camera de motel … ehh… imaginatie.
    Mi-e clar ca te bucura vizita mea !
    Mai vii cu articole?

    • bogdanic spune:

      Dacă e s-o iei aşa, te-ai putea lovi cu cotul în braţele metalice mai repede dacă ai fi singur😛
      Orice vizită mă bucură. Dispoziţia mea de a scrie nu e chiar atât de mare. Vin io cu ceva…

  3. Mihai spune:

    iti dau si eu un citat dintr-un film al carui titlu nu mi-l mai amintesc: „Love means never having to say you’re sorry”😀

Lasă un răspuns

