Bunica şi snorkellingul

Posted: 17 Februarie 2010 in De pe net
Etichete:, ,

Ha! Am lipsit ceva din preajmă şi când m-am întors gasesc o grămadă de ştiri necitite, o grămadă de posturi scrise şi lepşe peste lepşe la care n-am de gând să dau curs. Ca să fiu bine înţeles.

O ştire mi-a stârnit interesul: o tanti de 60 de ani din Australia ce făcea snorkelling pentru că a fost muşcată de un rechin a pus mâna şi i-a dat o mamă de bătaie animalului. Aşa a scăpat cu viaţă şi s-a ales cu o operaţie de modelare a fundului.

Concluzia mea e una:
Boc ar trebui să ia seama când se mai leagă de pensiile persoanelor în vârstă. S-ar putea alege cu nişte bucăţi peste bot (a luat ditamai rechinul papară, d’apăi cel mic…).

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    Boc cel groaznic e de-a pururi dus cu pluta. Cat despre comparatia lui cu rechinu cred ca e un pic fortata, nu iti pare a semana cu un lingucurist?

Lasă un răspuns

