HP de coração

Posted: 8 Februarie 2010 in Din viata, IT, Râsu-plânsu, Tehnologie
Etichete:, , , ,

Zilele trecute mi-au căzut în mână câteva cutii cu leptoape înlăuntru. HP-uri cu Vista preinstalat. Şi eu am o părere bună despre acest OS: Vista sax! Oricum trebuie reinstalate, dar am vrut să văz cum decurge procesul cu Vista.

Am stat o grămadă de timp în care am aşteptat cuminte ca sistemul să se instaleze (că era doar preinstalat). Trebe spus că nu prea poţi să pleci de lângă el în perioada asta ‘cause îţi mai cere câte un click pe ici pe colo. În unul din aceste momente de maximă intimitate în trei (io, Vista şi HP) am decis să văz cum arată faimosul sistem de operare în română.

Toate bune şi frumoase până când, aproape la sfârşit, HP mi-a propus sistemul lor „Total care” asigurându-mă că: „Valorizamos sua privacidade”. Ups!

O struţo-cămilă de ecran cu română şi altă limbă care poate să fi fost portugheză (nu mă pricep) .

Aveam de ales între „Registar mais tarde” şi „Următorul” şi am ales prima varianta ca să nu mă dau poliglot.

Crede cineva că poţi scăpa uşor? Nope! Chiar dacă mai inţeleg un „gratuitos” de pe acolo, HP insistă în româno-portugheză (limbi înfrăţite – ştie toată lumea de la sclava Isaura încoace) să mă calce pe nervi cu mesaje în care se dă rotund. Nici măcar n-am chef de informaţii suplimentare, că îmi imaginez ce ar putea să afişeze.

Dovada, în poza de mai sus, e elocventă. Io am dat să fug, ei mă felicită că m-am înscris şi-mi recomandă să îmi maximizez capacităţile comerciale. Haida-de!

Acum, că tot sunt înscris în „Total Care”, mă aştept ca asistenţa tehnică să fie într-una din limbile de largă circulaţie de tipul punjabi, iar facturile să fie în cantoneză.

D’aia iubesc io HP. Se gândesc la toate. Şi te ajuta chiar împotriva voinţei tale.

Comentarii
  1. Escu spune:

    ce ai descris tu…e un serial horror marca Microsoft! Poate s-au gandit ca romanii ar trebui sa invete portugheza… :))

Lasă un răspuns

