Shantaram

Posted: 26 Ianuarie 2010 in bogdanice, Din viata
Etichete:, , , ,

Shantaram Gregory David Roberts

O carte pasionantă, o experienţă captivantă. Un roman ce te cufundă în trăirile unui proscris ce descoperă cu uimire, odată ajuns în India, sentimente pe care nu şi le bănuia şi care caută disperat o existenţă normală.

Dragostea şi ura, violenţa si tandreţea, bucuria şi tristeţea, abandonul şi înverşunarea, viaţa şi moartea, aromele şi fetidul, trădarea şi loialitatea se împletesc, se îngemănează şi se contopesc în acest spaţiu al diversităţii, într-o lume în care totul poate fi pierdut sau câştigat, unde „fiecare bătaie de inimă omenească este un univers de posibilităţi„. Sentimentele sunt trăite cu intensitate şi au urmări din cele mai surprinzătoare.

Romanul trebuie citit şi nu doar pentru că este un bestseller sau pentru că se ecranizează în aceste momente, ci pentru că te învăluie, te loveşte, te îmbogăţeşte, te ademeneşte şi te şochează. Îţi arată o lume nebună de trăiri pure în spectrul cel mai divers, te face să te descoperi, îţi ademeneşte sufletul şi mintea şi te absoarbe în totalitate.

Se vorbeşte despre apartenenţă la grup, de recunoştinţă, de iubire, de speranţă, de toleranţă, de complexitate, într-un cuvânt: despre viaţă.

Comentarii
  1. sufletica spune:

    De-asta ai lipsit tu de pe-acilea… bravos. Ai stat cu nasul in romanul asta. Oricum, multam de recomandare. Voi merge sa il cumpar neaparat. Daca tu ai scris despre acest roman, inseamna ca merita citit.

  2. […] naicu cel frumos şi slovele de aur; – rontziki – fata cafelelor de duminică; – bogdanic – criticul nostru de serviciu; – babilonului – pentru posturile imaginare şi ieşite […]

  3. Thornofrose spune:

    Off topic: pentru ca n-am citit cartea, dar mi-o poti trimite daca o ai😛
    La Multi Ani , și bine te-am regsit!🙂
    O sa te vizitez mai des..sper😛

    • bogdanic spune:

      Bine ai revenit!
      Sper si eu sa ne citim unul pe altul mai des si sper sa fie constant (din partea mea).
      Nu o pot trimite decat daca ti-o cumpar si imi dai adresa unde sa o expediez. Eventual posteaza-ti adresa pe blog ca o gasesc eu!😛

  4. […] de care chiar nu ştiam. De o săptămână m-am apucat de citit Shantaram, carte recomandată de bogdanic. Sper să o şi termin, nu de alta, dar cheful meu din zilele astea este asemănător celui din […]

  5. […] să citesc doar de dragul de a spune “că am mai citit o carte”. De când Bogdanic a recomandat-o, am fugit şi mi-am achiziţionat-o, dar nu am avut timp de […]

Lasă un răspuns

