Hai la vot!

Posted: 22 Decembrie 2009 in bogdanice, Poze
Etichete:, , , , ,

Pe nepregătite

People, ştiu că n-aţi mai fost pe aciulea de mult timp. Vă văz. Dar nu-i bai, că nici io nu m-am stresat prea tare în a vă atrage.

Acuşa, dacă treceţi, vă chem la vot. Particip la un concurs de fotografie de iarnă la piticu. Votaţi-mă la poza 21. Hai, că şi în alegerile de preşedinte aţi ieşit la vot. Ce mai contează un vot în plus? Pentru ăsta nici măcar nu trebuie să ieşiţi din casă. Staţi frumos pe scaun sau canapea sau pat sau unde consideraţi şi – din două click-uri – gata votul! Nu-i greu.

Dacă aţi şti cât am îngheţat să fac poza asta!😆

Ce-aş putea câştiga? Un RCA sau o geantă foto sau un soft de securitate. Oricare îmi este util, so… VOTE 21!

Comentarii
  1. Escu spune:

    te-am votat maestre!

  2. ₤utic spune:

    si de la mine un vot

  3. sufletica spune:

    done…
    Pies: mai ai nevoie de voturi?:D

  4. Vote… auzi, dar daca castigi RCA-ul, mi-l imprumuti si mie cand o sa am nevoie?:D

  5. Andrei spune:

    Te-am votat. Votul cu nr.13, dar poate e cu noroc.
    Succes si Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

