V-aţi uitat în calendar?

Posted: 16 Decembrie 2009 in bogdanice, Din viata, Pe strada
Etichete:, , , ,

Hei! A nins! Unii şi-au dorit-o, alţii şi-au căutat-o, toţi am primit ce am meritat.

La început – frumuseţe mare. Mai apoi – viscol gheaţă, frig, alunecuş, aglomeraţie, trafic, mocirlă, căzături, maşini lovite, bucuriile iernii. Copiii sar în sus, adulţii înjură.

Am făcut un serviciu unui prieten care şi-a lăsat maşina la Otopeni. Am fost azi-noapte să o iau de acolo. Trafic destul de important. Pluguri nu foarte multe, dar prezente pe străzi mari. A fost o experienţă. Maşină mare, cutie automată, tracţiune pe spate. Poţi să ai pe ea toate sistemele: ABS, EBD, CNN, HBO, CNA, DDT şi ce le mai trece prin minte unora să abrevieze. Pe gheaţă dansezi de mama focului. Dansezi pentru tine. Am ajuns cu bine, dar nu mă pot abţine să nu emit câteva întrebări în eter.

  • S-a uitat cineva în calendar pentru altceva decât pentru a vedea când dă Nicolae de băut?
  • Ăia care plâng că iarna i-a luat iar pe nepregătite pe primari, nu cumva sunt tot ăia care au uitat să-şi pună cauciucuri de iarnă?
  • Dacă nu ai maşina pregătită pentru zăpadă, metroul, taxiul sau autobuzul nu pare o soluţie mai la îndemână?
  • Care din ăia plângăcioşi a luat o lopată în mână să dea zăpada din faţa casei / scării? Să arate că ei nu sunt ca ăia de care se plâng?
  • Cât de inconştient să fii să mergi pe ninsoare cu 80 pe linia de tramvai? Că nu-ţi pasă de tine – mă doare-n nas. Că nu-ţi pasă de mine – se schimbă treaba.
  • Unde s-au ascuns poliţiştii? Prea puţini şi prea discreţi. Bine că se dădeau mari când îi prindeau cu 180 pe ăia pe autostradă astă-vară.
  • Ce suflet sensibil trebuie să ai ca să dai flash-uri la toată lumea să se dea din faţa ta că te grăbeşti? Maică-ta ce-o zice?
Comentarii
  1. Escu spune:

    eh…recunoaste ca nu stii tu sa conduci…de aia ai alunecat. cine stie ce butoane ai apasat…😛

    • bogdanic spune:

      Nu ma pricep la condus. Recunosc. Am mai condus cu tractiune pe spate, dar nu automata. Am mai condus automata, dar cu cu tractiune pe spate. Si nu pe ghetus.

  2. sufletica spune:

    1. eu nu m-am uitat in calendar sa vad daca da Mos Nicolae de baut.
    2.eu nu m-am plans ca nu e dezapezita strada, m-am plans insa ca n-am cauciucuri de iarna😀
    3.de 2 zile retraiesc atmosfera calda si plina de arome minunate din autobuzele romanesti, sa nu mai amintesc de imensul ocean de la marginea oricarei statii de autobuz.
    4.eu am luat lopata, mi-am curatat trotoarul si anexele aferente, dar la ce folos? Vecinul a iesit si a curatat zapada, insa a pus-o pe locul unde tocmai dezapezisem eu😀
    5.eu pe aia i-as opri si le-as lua dreptul de a conduce vreodata in viata lor, dar na… io nu-s la rutiera.
    6. culmea, asa discret cum era in intersectie, domnul politist facu si el un gest memorabil. A fluierat frumos si a oprit traficul din intersectie, pentru a trece moa’. Frumos…zic.
    7. am intalnit si eu unul de genul asta, acum doua seri cand de aproape 3 ore stateam in trafic, iar un destept vine pe contra-sens si vrea sa se bage in fata mea. Iti inchipui ce a rezultat din chestia asta. Cu mine nu i-a mers, insa la doua masini in fata a fost lasat. Asa ca ce sens mai are. Cine circula normal si mai respecta si anumite reguli din codul rutier, e cel mai prost sofer. Eu la astia le-as lua carnetele. Adica sa nu merga ei cu 100km/h pe linia de tramvai? Sa nu mearga ei pe contra-sens si sa le tai fata la altii? Pai astia nu-s soferi domnule… tztztztztztz

  3. Saturnianul spune:

    Io nu-mi echipez maşina cu anvelope de iarnă pentru că-mi place adrenalina. Şi nici nu vreau să deszăpească drumurile că atunci nu mai e fun şi nu mai am adrenalină. Şi nici zăpada n-o dau de pe strada mea, că-mi place să văd cum se împotmolesc ăia care n-au maşinile pregătite şi n-au luat metroul. Eu nu fac nimic şi nu mă plîng de nimic!😛

  4. cdmitroi spune:

    Iubesc acest anotimp. Lopatez de 3 zile si asta doar pentru cei din jur, pentca seara cand ma intorc acasa, vreau sa imi pachez masina si… Teapa, alta lopata. Ma dor salele deja.
    Nu pot sa te acuz cu masina automata ( acu zici ca e a unui prieten) ca io am condus doar de 2-3 ori asemenea masini si nu m-am simtit prea incantat.
    Cauciucele de iarna sunt pe jentile masinii din octombrie.
    Ma uit in calindar si vaz ca s-au scurs 20 de ani da la revolutie si degeaba.
    Sa fie iarna si zapada!

Lasă un răspuns

