Nu mai vreau

Posted: 20 Octombrie 2009 in Poze
Etichete:, , , ,

Nu, nu, nu!

Nu mai vreau ploaie!
Nu mai vreau gri!
Nu mai vreau temperaturi de 7 grade afară şi 14 în casă!
Nu mai vreau noroi!
Nu mai vreau sfaturi imbecile gen: Dă şi tu drumul la aragaz!
Nu mai vreau presiune în atmosferă!
Nu mai vreau oameni zgribuliţi cu umbrela în ochi!
Nu mai vreau şoferi de ploaie pe stradă!
Nu mai vreau vrăbii înfoiate ce se bat pe câte o firmitură de pâine!
Nu mai vreau vremea asta!

Vreau culoare, soare blând, vânt călduţ, relaxare, miros de gutui, oameni voioşi.

Fac o incantaţie de timp frumos punând nişte poze făcute în grădina Botanică cu mai puţin de 10 zile în urmă.

Poate merge.

Comentarii
  1. Escu spune:

    ce bine le zici bre..de acord cu tine in totalitate.

    • bogdanic spune:

      Pai, nu mai pot. Mi-a ajuns. Mi-e greata sa ies din casa, sa ma uit pe geam, mi-e frig in casa, urasc aglomeratia produsa de ploaie. Nimic nu+mi pare bun.

  2. carola spune:

    semnez si eu, adaugand – nu m vreau intrigi si barfe la serviciu, nu mai vreau conferinte de vanzari (don’t ask) si modificari de risc… 🙂 vreau, in schimb, la Bucuresti!

  3. rontziki spune:

    Nici eu nu mai vreau :((( Daca merge incantatia ta, o sa postez si eu poze de-asta vara, poate vine vara inapoi🙂

  4. cdmitroi spune:

    dragii mei, asta e doar inceputul! caaaaaaaaalm, caaaaaaaalm😛

  5. ₤utic spune:

    Dragii mei daca nu va convine vremea şi-sau vremurile va recomand sa va mutati cuiburile in zone mai calduroase: Africa, America de sud etc. Asta ca sa-l parafrazez pe primarul din Breaza care recomanda unui brezean care se plângea de drumurile din oraş să se mute in Fraţa: „Si daca totusi nu va mai plac drumurile din Breaza, va recomand o statiune de pe Riviera franceza”

  6. de ce? spune:

    daca nu te grabesti foarte tare, in 6 luni o sa ti se indeplineasca dorinta🙂

  7. fly2sky spune:

    Frumoase pozele, asa ne mai incalzim macar sufletul.

  8. hime spune:

    te inteleg perfect🙂

  9. Mihai spune:

    cine te-a invatat pe tine sa faci incantatii in halul asta. fa si u in fiecare zi incantatii din astea pana la vara ca vad ca tine. la mine azi a fost o caldura extraordinara.

  10. sufletica spune:

    Poti sa faci o incantatie in beneficiul resuscitarii telefonului mei?? pls… pls… pls… vad ca asta cu vremea a mers… baga una si pentru cell-ul meu. Dau una bucata gaina transata :))

  11. Saturnianul spune:

    De ce am intrat eu pe postul ăsta? Ca să-mi reamintesc ce văd cu ochiul liber pe fereastră? Şi o să mai şi iau aer de iarnă în nări că trebuie să plec. Incantaţia n-a mers! Nu puteai să nu vrei şi tu altceva?😛

  12. Aimee spune:

    Traiasca temperaturile peste 20 grade!😀 Si sa fie primita incantatia ta, bogdanic, ca prea o zici cu foc🙂 Te-nteleg perfect..nici eu nu suport vremea mohorata si frigul..imi taie cheful de mai tot..
    Frumoase pozele, ca de obicei..artistule care esti..manipulatorule de camera😀

  13. Copila spune:

    N-aruncati cu pietre in mine,dar eu vreau iarna😀

  14. Thornofrose spune:

    Ooooffff, mamă, păi de-acu’? Ce te faci pană la vară?
    Ummm, te-ai gândit să emigrezi? :p

  15. bogdanic spune:

    Ploaia ma deranjeaza. Cand e lunga si grea.
    Ai vre-o propunere de emigrare?

Lasă un răspuns

