Leapşa cu n’aş

Posted: 7 Octombrie 2009 in bogdanice, De pe net
Etichete:, , , , ,

N’aş putea să spun că lepşele mă fac să tresalt de fericire. Hime nu ştie asta şi-mi pasează una care se vrea serioasă. Nu ştie că îmi place să omor lepşe – sunt n’aş-ul lor. Dar pentru că e prima dată şi pentru că e Hime căreia îi place să bârfească despre ciudăţenii, îi dau satisfacţie.

Iată – de la n’aş-ul mare – 5 kestii pe care, în condiţii normale, n’aş putea să le fac:

1. Să mă tatuez aşa:

sau aşa:

2. Să mă piercinghez aşa:

sau aşa:

3. Să îmi bat joc de animale aşa:

sau aşa:

4. Să mă îmbrac aşa:

sau aşa:

5. Să locuiesc într-o casă aşa:

Şi leapşa se stinge la mine. Doar dacă nu vrea cineva să mă întreacă.

Comentarii
  1. hime spune:

    Nici eu n’as vrea nimic din ce n-ai vrea tu !!! ce-am zis??? aaa ziceam ca sunt de acord cu tine si te inteleg (nici eu nu m-as imbraca in genital , sau nu mi-as strica fata in halul ala !!)

  2. cdmitroi spune:

    aparentele insala😛 , zici tu ca n-ai, dar daca te-ar, ce ai?

  3. hime spune:

    Da Bogdanic noi doi n’am vrea aceleasi lucruri !
    cdmitroi mereu cu dubiul🙂 toma necredinciosul🙂🙂🙂

  4. Thornofrose spune:

    Mă mamă, nu crezi că ești puțin cam..horror?? De ce nu pui și tu un semn d-ăla pentru bolnavii de inima?😆

Lasă un răspuns

