New balls!

Posted: 17 Septembrie 2009 in De pe net, Din viata
Etichete:, , , ,

Citesc pe Money.ro despre o anchetă stârnită în Bulgaria de un eveniment ce, statistic vorbind, poate să apară extrem de rar.

La loteria bulgară numerele extrase în 6 septembrie au fost extrase din nou în 10 septembrie. Trei dintre ele au ieşit şi în următoarea extragere.

Întâmplare? Coincidenţă? Fraudă? Sfidare a bunului simţ? Sabotaj? Toate la un loc? Să lăsăm ancheta să-şi vadă de mersul ei. Am încredere.

La noi, la extragerea din 6 septembrie au ieşit doar numere pare.

Nu-mi vine să strig decât:
New balls, please!

Comentarii
  1. Saturnianul spune:

    Adică tu joci la furăciunea loteria română? Eu o să joc doar atunci cînd tragerea va avea loc la 5 minute după închiderea urnelor. Deci, probabil niciodată. Cel puţin nuîn viaţa asta😀

    New balls nu rezolvă nimic. No computer, cer eu. Sau, cum ziceam, imediat după închiderea urnelor.

    • bogdanic spune:

      Nu mai joc de foarte mult timp. Din cand in cand il pun pe fiu-miu sa ia un bilet gata completat. S-a intamplat sa castige o cat. 3.
      Zic si eu ca tine: voi juca atunci cand va fi extragerea dupa inchiderea urnelor, nu ca acum dupa stergerea urmelor😀

  2. hime spune:

    cu siguranta se fac magarii…

  3. Child spune:

    Urasc loteriile!Mereu imi ies numerele de langa numerele castigatoare😐

Lasă un răspuns

