Unde să ma uit?

Posted: 31 August 2009 in bogdanice, De pe net
Etichete:,

Mă fâstâcesc şi nu ştiu cum să pun problema. Tare mi-e teamă că am călcat în ceva. Mă uit pe talpă şi nimic. Totuşi nu-mi vine să cred.

Caut sa văz dacă m-a pătat vre-o pasăre. N-ar fi prima dată. Cu ani în urmă, când am luat talonul de la Dacia mea roşie, imediat ce am ieşit de la Udrişte, o pasăre a lăsat din zbor o ştampilă pe proaspătul act al maşinii. A fost cu noroc şi sper că următorul proprietar a fost la fel de mulţumit de ea cum am fost eu. Dar de data asta nu găsesc nimic. Fulgii de pe botul maşinii sunt de la porumbeii sinucigaşi ce au decis să facă din mine unealta curmării suferinţei lor.

Trebe să-mi analizez cu atenţie meniul din ultimele zile. Oricât m-aş strădui, nu-mi aduc aminte să fi avut ceva maro şi moale.

Blogul de aurAtunci de unde? De unde chestiile astea? Venite una după alta. Nici n-apucai să mă trezesc din buimăceala primei că veni a doua şi a treia. Luat pe sus din trei părţi cu nominalizări la „Blogul de Aur” sunt mai mult decât dator cu o reacţie.

In primul rând: MULŢUMESC! Rontziki, Rose şi Sufleţica m-aţi luat prin surprindere şi m-aţi pus în postura în care timiditatea mea ce stătea latentă s-a apucat să-şi facă de cap şi să preia controlul. Orice-aş face io, ea tot nu mă lasă.

Mi-am analizat blogul de la un cap la altul. Fără să mă loghez, că poate mai fac şi io trafic. Îmi bag singur afişări în buzunar. N-am făcut decât să îmi creez o listă mare cu „later edit”-uri pe care le-aş opera dacă n-aş fi suficient de încăpăţânat. Tocmai de aceea, sunt extrem de măgulit de faptul că trei persoane s-au gândit la mine.

Pe cine aş nominaliza eu? Păi, pe toată lumea din blogroll. Cu menţiune specială pentru Ciupercutza şi CDMitroi. Ei au fost cei care m-au stârnit, dacă pot spune aşa. Toţi ceilalţi, dacă se află în LBD sau nu, merită un premiu din partea mea. Fiecare pentru calitatea de a-mi stârni interesul, de a-mi menţine atenţia trează şi de a-mi crea plăcerea răsfoitului de bloguri. Le mulţumesc la toţi.

Totuşi, cred că am călcat în ceva de a dat atâta noroc peste mine. Pe talpă nu-i. Unde să mă uit?

Comentarii
  1. sufletica spune:

    Io nu stiu in ce ai calcat, dar te rog sa schimbi link-ul meu in Blogroll… de acum sunt sufletica.ro, sa nu uiti cumva. In alta ordine de idei, sa stii ca meriti premiul ala, cel putin in viziunea mea. Tu ai fost mereu un cititor fidel si comentator de asemenea.Asa ca sa il stapanesti sanatos si nu uita sa schimbi .com cu .ro😀

  2. rontziki spune:

    Dom’le atatea emotii parca n-am avut nici eu la decernarea marelui premiu :)) si nici chiar Saturnianul care s-a dat lovit de emotivitate maxima :))
    Hai felicitari si la mai mare🙂

  3. Ciupercutza spune:

    Draga, multumesc pentru premiu!
    Eu ti-l acord, la randul meu, pe acela pentru cel mai fidel comentator!🙂
    Am ajuns sa scriu posturile si sa ma gandesc „oare ce-o sa spuna bogdanic despre asta???”😆 Serios vorbesc!

  4. cdmitroi spune:

    Ce sa vezi, cdmitroi premiu cu mentiune speciala!!! Hei, sunt onorat de atatea premii si plocoane ce curg catre adresa mea. Rontziki mmi-a mai dat odata merituosul premiu si acu ca l-am primit din 2 parti, voi proceda si eu la postarea lui pe minunatul blog http://www.cdmitroi.ro
    Sa multumim tuturor tovarasilor si tovaraselor pentru minunatele daruri oferite pe aceasta lume.

  5. Saturnianul spune:

    Alooo, tovarăşii! Mai ales Rontz-Rontz şi Bogdănic. În zona asta de univers, io sunt singurul cu drept de emoţii. Restul, plătiţi licenţă dacă vreţi. Păi ce inelele mele!😆

  6. Aimee spune:

    Felicitari pentru premiu! Si multumesc pentru oferirea lui, chiar daca m-am remarcat pentru inactivitate in ultimul timp🙂
    Da’ ma fac eu mare😀
    P.S. Bine te-am regasit! Tot iubit de ginta, precum vad..

  7. […] ca mi s-a acordat onoarea decernarii premiului “Blog de oro” de catre 4 dintre colegi : bogdanic, Thornofrose , neo si cdmitroi. Va scutesc de discursuri emotionale si interminabile , asa ca le […]

Lasă un răspuns

