Impresiile unei zile ce tocmai s-a încheiat

Posted: 26 August 2009 in bogdanice
Etichete:, ,

Azi am fost şi vesel şi trist. Mai mult vesel. Am alergat de colo-colo, am muncit, am dat răspunsuri, am căutat loc de parcare, am fost amabil, am salutat un prieten din goana maşinii, am vorbit enorm la telefon, am stat în trafic, am mâncat ceva bun, am vazut o comedie stupidă, am băut o bere…

Dar parcă niciodată muzica n-a sunat mai bine (NU, n-am fost la Madonna!), parcă florile au arătat altfel, parcă soarele a fost mai bun, parcă am putut să respir mai bine…

Oare vine toamna?

Comentarii
  1. oanaclara32 spune:

    Poate … Daca te uiti in calendar , constati ca mai e un pic pana la sosirea celui mai colorat anotimp.🙂 Imi plac la nebunie copacii cu frunze rosii!

  2. danutchidon spune:

    vine ! e in normalitate …

  3. LiaLia spune:

    Hai, hai! Potoleşte-te cu toamna asta că eu abia vineri plec în concediul DE VARĂ! Mai am rochiţe, maieuţe de purtat, aşa că să mai aştepte coana toamnă. Deşi crizantemele sunt printre florile mele preferate🙂

  4. carola spune:

    vine-vine. sper sa fie fata ei luminoasa/solara. cand poti sta in parc si admira razele aurind frunzele uscate (devin hiperpoetica). si ziua ta suna extrem de bine. nu e nevoie intotdeauna de evenimente senzationale, uneori cotidianul are momente mult m frumoase🙂

  5. cdmitroi spune:

    Hei, era cat pacilea sa imi calci batatura, mai incet pe stazile minunate:D. Doresc sa vina toamna cum doresc sa vina iarna, cum doresc sa vina vara, cum doresc sa vina primavara…
    Ce ai mancat bun?? Io am mancat crema de zahar ars azi:D
    @lialia: maieutu merge si pe sub geaca de iarna:D

  6. rontziki spune:

    Ma bucur ca vine toamna🙂 imi plac f mult septembrie si octombrie, apoi de prin noiembrie se mai schimba povestea ca totul devine mohorat, nu mai e soare, lumina ca lumea si ma afecteaza…Imi trece in decembri ca sunt sarbatori si din ianuarie incep sa astept cu nerabdare martie :))

    • bogdanic spune:

      Cam asa si cu mine. Dar apreciez iarna nu numai pentru sarbatori, ci si pentru zilele insorite de iarna, pentru ninsul molcom, pentru sanie si om de zapada, pentru pomii albi…

  7. sufletica spune:

    aiurea, esti doar tu un pic melancolic. Nu vine toamna… sigur.:D
    Eu nu astept toamna si nici iarna. Eu vreau sa fie primavara tot timpul. Urasc frigul. Of….

  8. IM spune:

    A fost ****, atat. Nu cred ca a avut legatura cu venirea toamnei.🙂

Lasă un răspuns

