Dargonii contraatacă

Posted: 11 August 2009 in Pe strada, Poze
Etichete:, , , ,

Păi, numai cine nu a fost la cumpărături cu un copil nu ştie ce efect au asupra lor nimicurile cu poze din filmele la modă. Fiecare lucru, că-i creion, ascuţitoare sau carneţel de doi bani, dacă are pe el un Harry Potter sau un personaj din H2O iese din obişnuit şi concentrează atenţia juniorilor. Personal, cât fiu-miu se uita la chestii cu Hannah Montana, am fost atras de „Jane and the Dargon” care face toţi banii.

penar

Chiar că mi l-aş fi cumpărat, dar dădusem banii pe o excursie. N-am putut rezista să nu fac o poză, totuşi.

Comentarii
  1. Escu spune:

    made in Cihna nu ?😀😀

  2. clarisa spune:

    “Jane and the Dargon”-ce fel de joc sau jucarie e acesta,nu ma pricep si nu ai specificat nimic despre,fiul meu e inca mic si il intereseaza deocamdata forma si utilitatea unei jucarii,si ma intereseaza lucrurile ce ii stimuleaza imaginatia,acestea el le place mai mult.

  3. rontziki spune:

    Te atac si eu cu un premiu la mine pe blog🙂

  4. afreuda spune:

    Ha ha! sa stii ca astea cu Harry Potter prind si la mine! Am vreo 3 caiete cu tematica, pe care mi le-am cumparat nu pentru ca imi trebuiau (ca doar na, sunt baba deja, nu mai scriu pe caiete) ci pentru ca m-au atras😀 Stiu ei ce stiu…

  5. sufletica spune:

    cat am lipsit domnule?cat? cum nu am mai intrat io pe-acilea sa mai fur cate un articol, no… ca si dadusi in lumea copiilor😀
    bine te-am regasit domnule Dragon😀

Lasă un răspuns

