Hai cu toţi în istorie!

Posted: 22 Iulie 2009 in bogdanice, Din viata, Tehnologie
Etichete:, , , , ,

Tocmai mă pregătesc să intru în istorie. Pentru că am citit pe My Digital Life că se pot face înscrieri pentru ca numele tău să fie trimis pe Marte în următoarea expediţie din 2011. Asta e cam pe când se va termina autostrada spre Constanţa, nu? Io tocmai m-am înscris şi mi-am luat cerfeticatul…

certificat_marteHaideţi cu toţi să vă înscrieţi numele! Nu de alta, dar şi la capitolul ăsta ne-a luat-o Ungaria înainte. Unde e mândria noastră de ROMÂNI?

top_marte

Comentarii
  1. thornofrose spune:

    Numai numele?? Pui o pilă să mă trimită cu totu`?😀 Îmi ești dator pentru pila de la coafor😆

  2. cdmitroi spune:

    si io m-am trimis numele pe Marte. Acolo printre pietre si praf se va auzi „cdmitroi” ca la pomelnice🙂.

  3. cdmitroi spune:

    Ungurasii sint ceva inaintea noastra de multicel. Acu, daca ei pleaca e Marte, scapam de ei si ne ramane Ardealu😉
    Lasa-i pe ei primii.

  4. rontziki spune:

    Cert e ca bulgarii sunt mai disperati ca noi sa fuga pe marte :)) 2192, dom’le!!!
    M-am inscris si eu sa nu va fie urat :)))

  5. cdmitroi spune:

    Pai atunci haideti sa haidem!

  6. Saturnianul spune:

    Şi io m-am băgat. Îmi place pe Saturnul meu, dar nu refuz lumi noi😀

  7. Child spune:

    Mi tu,mi tu😀 Promit ca beau si eu o bere cu voi,dar cu conditia sa platesc eu😆

Lasă un răspuns

