Raiffeisen hits enter!

Posted: 19 Iunie 2009 in De pe mail, IT
Etichete:, , , ,

Pomeneam aici despre un cont de pe home.ro. Am început să fac un pic de curăţenie prin el ca să valorific la maxim cei 10Mb ai căsuţei poştale. Nu de alta, dar s-ar putea să primesc ceva util. Şi dau de mesajul ăsta de la Raiffeisen:

2009-06-09_14-11_mesaj rzb

Nu, nu e phishing, nu e spam. Scopul mesajului era să-mi ceară să merg la cea mai apropiată sucursală pentru a-mi actualiza datele personale.

Chestia e că onor-banca nu a auzit de bcc. Au pus la grămadă destinatari cu nume apropiate care se văd între ei. Şi se mai miră lumea!

De unde au şmecherii adrese de mail ale clienţilor Raiffeisen? Păi, chiar banca ar putea fi o sursă.

Acum am treabă. Mă duc să spamez nişte adrese de iahoo.com sau iahu.com că tocmai am făcut rost de ele. Poate fac de 50 cenţi.

Comentarii
  1. TheNutz spune:

    phfoooaaa ! cata inteligenta😆

  2. TheNutz spune:

    Nu mata bre, angajatii RZBului.
    ia da-le un mail oficial si zi-le cat sunt de inteligenti, eventual cu CC la sefi😆

  3. Escu spune:

    de vreo 5 luni tot primesc spam-uri de la raiffaisen…niste nebuni dom’le..da si IT’stii aia prosti…pai sa nu-i prinda pana acum ?

  4. rontziki spune:

    Am primit si eu mail-uri cu aceeasi tematica de actualizare date personale, dar este spam. La fel erau insirate muuulte adrese si culmea toate incepand cu aceeasi litera a alfabetului :))) iar adresa de la expeditor nu este adresa de raiffeisen, nu au decat cu rzb.ro, nu rzbrf.ro. Mail-uri similare au primit prieteni de-ai mei si nici macar nu au conturi la banca asta.
    Ce fac IT-istii bancilor ma intreb si eu, la cate de-astea circula…

    • bogdanic spune:

      Chestia e ca nu inteleg spamul. Doar sa-ti confirmi existenta?
      Multumesc de vizita!

      • rontziki spune:

        Nici eu nu-l inteleg ca am primit si din alea care cereau date si era clar ca alea erau in scop de frauda, dar nici de la banca nu sunt ca nu le-ar trimite si unora care nu sunt clienti…iar adresa clar nu e de la banca.
        Am mai trecut pe la tine si o sa mai trec🙂

  5. lolissima spune:

    si io tot primesc si nici macar nu am cont la RFZ … imi faceam deja griji! magarii!!

  6. […] care ştiu să-mi trimită SMS-uri când întârzii sa acopăr cardul de credit, pot trimite mailuri d’astea sau ca ăsta de mai jos în care se laudă că implementează nu’ş ce soluţie de securitate […]

Lasă un răspuns

