Jucărie

Posted: 10 Iunie 2009 in IT, Tehnologie
Etichete:, , ,

AcerNu prea am avut nici timp nici chef să scriu ceva sau să citesc mare lucru. M-am zgâit doar pe ici pe colo.

Pe de o parte pentru că am foarte mult de lucru, pe de altă parte pentru că am încercat să mă dedic relaxării, odihnei, activităţilor casnice, soţiei, copilului şi filmelor. Nu neaparat în ordinea asta.

De la sfârşitul săptămânii trecute (aşa cum promiteam aici) mi-am cumpărat jucăria asta. În acelaşi timp şi fără nici o legătură, desktopul meu străvechi, dar care îşi făcea treaba cu brio (doar copilul era nemulţumit că nu-i merg jocurile noi pe el) a decis să renunţe la a ne servi. Nu’ş ce are că n-am avut răbdare să-l dăşchid. HDD-ul sau controllerul sau conectorii … ceva pe acolo.

Colac peste pupăză, nu mai găsesc nici cablul de conectare USB pentru aparatul foto Sony şi nici adaptorul pentru cardul de memorie. Asa că pozele stau cuminţi pe card până când rezolv problema.

Legat de jucăria asta – Acer, nu prea am avut timp de ea pentru că trebuie să fac programare cu o zi înainte. Restul familiei se ceartă care să pună mâna primul. Prima impresie este favorabilă. Linuxelu’ cu care vine este mişto şi funcţional. Bootează şi se închide ultra rapid, se conectează la wireless aproape instantaneu, are vre-o trei ore de autonomie, e uşor (sub un kil) şi nu se încălzeşte prea tare.

În curând va avea parte de un review complet şi de câteva articole legate de instalarea de Win7 şi/sau Xp. Aştept să pun mâna pe el.😆

Comentarii
  1. Aimee spune:

    Sa-ti traiasca jucaria si sa o exploatezi sanatos!🙂

  2. cdmitroi spune:

    hai sa cârcotesc (ca posesor de asemenea pocnitori)
    1. nu merge w7 că îl încetineşte, dacă mai investeşti ceva în RAM, poate dar altfel, xp să traiasca.
    2. să vezi tu ce naşpa e cu chiţcău ala…are butoanele în laterale şi te va scoate din minţi.
    3. să ai grijă când închizi capacu să nu iţi prinzi degetele, ai toate şansele.

    dacă eşti depaşit de situaţie sună-mă să iţi trimit usebeurili.

    enjoy😉

    • bogdanic spune:

      La:
      1. totusi il voi incerca. pot sa mai cresc memoria pana la 1,5 giga. dar nu vreau sa bag multi bani in el.
      2. copilu’ s-a adaptat instantaneu. pentru mine si nevasta am alternative cu mouse pe usb. wireless sau cu fir retractabil.
      3. am degetele fine de inginer piscicol. no chance sa mi le prind pen’ca nu ajung sa pun mana pe el.
      Incerc intai varianta de instalare de pe stick. daca nu merge – mă gandesc la tine.

  3. Escu spune:

    daca ai nevoie de eboostr sa-mi zici si ti-l trimit pe mail. bagi un stick de 4 gb si windozele tau o sa zboare. Asta daca te decizi sa pui xp. win7 are incorporata treaba cu boost.

  4. thornofrose spune:

    Tot o jucărie d-asta am luat și eu acum vreo luna cred. Tot Acer, dar n-are linux😦
    Pot să spun însă că sunt destul de mulțumită cum funcționează cu vista..

  5. […] 23 tags: A150-Aw, Acer, Aspire One, Intel Atom, mini-laptop, netbook by bogdanic Promiteam aici ca voi face un review acestei jucarii ce ma incanta din ce in ce mai mult. Incep acum prin a […]

Lasă un răspuns

