Instincte

Posted: 1 Iunie 2009 in bogdanice, Din viata
Etichete:, , , , ,

esti_un_animal_viskovitzReciteam mai deunăzi o carte „Eşti un animal, Viskovitz” – Alessandro Boffa.

O carte care mi-a plăcut pentru analiza subtilă a diverselor metehne umane – realizată cu umor, în fabule succesive al căror motiv îl reprezintăViskovitz şi, deseori, iubirea sa pentru Liuba. Fabule fără morală care te îmbie cu perversitate să-ţi dai frâu instinctelor şi să tragi concluzia care-ţi e mai aproape.

Fiind biolog de formaţie, autorul foloseşte detalii din lumea animalelor pentru a lua în derâdere obiceiuri, reacţii, instincte, ciudăţenii şi comportamente pe care le poţi observa frecvent în jurul tău.

Bună de citit când nu mai ştii ce să crezi despre semeni.

Comentarii
  1. Aimee spune:

    Suna interesant..nu esti tu dragut sa transpui aici, in virtual, negru pe alb, una din fabulele pe care o crezi mai semnificativa, sa vada si ochii ei despre ce e vorba si s-o comentam?😀
    Asta pana punem mana pe carte..pweetty puhhleease..multumesc anticipat!🙂

    • bogdanic spune:

      Hălăăăău! Ar iu tochin tu mi?
      „Reproducerea integrală sau parţială…”
      Ringă bel? sau
      Gingăl bel?

      Hai ca esti LeBaDa de.treaba (😉 ) iti dau un link sa poti citi ceva….
      Click aici

  2. Escu spune:

    Si cand iti dai seama ca poate are dreptate autorul…dupa aia te mai amuzi?

  3. sufletica spune:

    am tras si eu un ochi la link-ul ala si… rau am facut.😦 Vreau si io cartea😦
    „Iubeste pe cine ti-e aproape, pentru ca cine e departe, departe ramane” – frumos.

  4. bogdanic spune:

    Asta-i cu melci. Mie mi-a plăcut mult călugăriţa, trântorul şi gândacul de bălegar.

  5. Aimee spune:

    Multam si de apreciere si de link🙂..imi arunc privirea si revin cu pareri.

  6. carola spune:

    eu in facultate eram pasionata de etologie, e o stiinta ce se ocupa de studiul comportamentului animalelor si compara respectivul comportament cu cel uman (sau ceva in sensul asta). o groaza de lucruri interesante si tragico-comice despre cea mai „evoluata” specie pamanteana :))

  7. grapefruits spune:

    hmmm, sa mi-o notezi la bookblog

Lasă un răspuns

