Sugestii şi reclamaţii fără condică

Posted: 28 Mai 2009 in bogdanice
Etichete:, , ,

Am pus comentariul ăsta la sufletica de cinci ori. Refuză sa apară (poate din cauza lungimii sau nu ştiu). Aşa că îl postez aici că m-am săturat. (@#$%$#@$%^&*^%$#!)

Later edit: A aparut primul comentariu pe blogul original!!!!! La naiba!

Dear Sufleţica,

Incerc sa ma explic si sa iti explic situatia.

Legat de numaru’ unu din condica ta: Nu te-am acuzat de plagiat. Crede-ma ca pot fi mult mai al naibii daca imi dau drumul. Ma abtin cat pot si tot imi spune lumea ca sunt caustic. Poate iti vine sa crezi sau nu, dar asta la mine e o dovada ca imi pasa de omul respectiv. Am pretentii mari de la cei pe care ii simt aproape si le atrag atentia ca gresesc. Sunt imposibil – mi se spune, dar asa sunt eu. Daca imi pasa, sanctionez greselile pe care le observ in comportamentul-scrisul-exprimarea-gandurile celor de aproape. Daca sunt inteles gresit, incerc sa ma explic, dar nu reusesc intotdeauna.

Hai sa-ti explic cu plagiatu’. Vine bogdanic dupa 3 zile de la Viena si gaseste un trafic pe blog de 11 unici pe zi (in mod normal am 40-50), se apuca sa citeasca si vede la sufletica – din 10 posturi – doua care seamana cu ce e la el. Unul e identic, altul pe jumatate, dar cu aceeasi idee. OK- zice el – nu era nimic proprietar, ci doar chestii de pe mail. Face el un artificiu cu later edit si trimite trackback-uri catre posturile de la sufletica. Acestea nu apar (castanele trebuie date cui trebuie), iar prima idee care-mi vine in minte este ca nu le-ai aprobat sau ca le-ai sters. Atunci ma apuc si scriu postul in care tu zici ca te acuz, iar io doream sa fac misto si sa-ti dau o lectie. Tu sari in sus si scrii ceea ce ai scris despre postul pe jumatate la fel. Io incerc inca un trackback de pe postul similar – care nu apare nici el (castanele: double or nothing!). Atunci o las balta. Cam asta cu plagiatul.

Legat de comentariile mele care sunt mai putine. Am creierul atat de blocat pe serviciu, incat ideile sunt atat de confuze si nu vor sa iasa, incat mai bine tac. Nu comentez decat atunci cand cineva sau ceva ma poate scoate din starea de vegetatie. N-ai avut bafta asta.

Niste sfaturi pe care ti le pot da legat de senzatia ta (e si condica de sugestii, nu?):

1. Nu prea dai feedback la comentarii. Adica scrii un post, lumea comenteaza, iar tu scrii alt post si dai senzatia ca nu-ti pasa de ce au scris aia acolo. Merge o data, de doua ori, dar la tine se repeta.

2. Iti repet ce ti-am mai spus: da sursa. Daca vrei sa pui ceva de pe mail sau din internete – da la inceput o cautare pe guglea. Daca vezi asa ceva la zoso, cabral, arhi, piticu sau altii mai mari din lumea asta – evita sa publici sau citeaza-i. Astfel nu cazi in greseala. Daca nu gasesti, baga ceva de genul: de pe mail de la gogu. In cazul in care gogu nu are blog – se va simti magulit, iar altii care au pus si ei chestia venita pe mail nu se vor simti nicicum.

3. Despre scrisul in blue mood: evita sa te repeti. Oamenii iti vor oferi un umar pe care sa plangi, dar tu ai tendinta de a le lasa vanatai. Suferi si e normal asa, dar la posturi similare oamenii vor fi nevoiti sa iti lase comentarii similare. Asa ca nu vor mai comenta. Ai vazut ca io am schimbat foaia la un moment dat. Am fost si clovn, te-am si enervat. Dar ar cam trebui sa ma repet pentru ca vocabularul meu nu e suficient de bine dezvoltat. Nici nu am numarul tau de telefon si, oricum, nu te-as suna in miez de noapte sa te intreb de corason.

4. Scrie orientat. La postul asta ai obtinut comentarii. Deci?

=în mare, cam asta scrisem şi prima dată şi a doua oară, dar s-a pierdut. Am avut inspiraţia să dau un copy a treia oară=

Comentarii
  1. Escu spune:

    ai fost in spam…ca akismetu e jmeker de capul lui. Iar castanele…nu-s pentru mine. sa-si ia hosting calumea si mai discutam.

  2. sufletica spune:

    de mine discutati pe acilea?a?😀
    apropo..mai am 3 comenturi in spam..le aprob? :)) numa ca-s toate la fel.
    a..uitam..la posturile respective am pus sursa – email, restul nu m-a pasionat. Frends???😀

  3. Hubba Bubba spune:

    Rad ca proasta de nebuna prin casa:)) „=în mare, cam asta scrisem şi prima dată şi a doua oară, dar s-a pierdut. Am avut inspiraţia să dau un copy a treia oară=” plus ca matza aia-i tare simpatica, cu tot cu musculita-i aferenta:)) Mnoh lasati ne-cearta, copilasi.

  4. Hubba Bubba spune:

    Tocmai de-asta-am zis „ne-cearta”. Oricum, dragut din partea ta sa ii dai fetei ce-si dorea: un comentariu clar, nenica, argumentat, sa-nteleaga Sufletica cum sta treaba si sa-i treaca starea de profunda nemultumire;))

  5. ciupercutza spune:

    Hai sa ma bag si eu in ciorba … ca o leguma (?) ce sunt.😀
    Mailurile astea cu tot felul de poze „fani” circula cam pe la toata lumea. De exemplu ce publici tu, eu primesc (in multe cazuri) cu cateva zile bune inainte (cineva imi da fw automat la tot ce primeste, iar acel cineva e un bloger cu muuult mai mult trafic ca al meu).😀
    In cele mai multe situatii, ele sunt deja pe un blog si de acolo cineva binevoitor le transmite in eter pe cale electronica, fara sa precizeze unde au fost vazute prima data …
    Anyway, daca ar fi poze facute de mine, m-as oftica sa le vad in alta parte, fara precizarea ca-s ale mele. Daca nu-s ale mele, mi se cam rupe …
    Eu am publicat mai demult un filmulet cu un bebe dansator de tehno care a ajuns pe blogurile „mari” la destul de mult timp dupa aceea … Am remarcat amanuntul si am trecut mai departe.
    Pe bune, chiar nu e un capat de tara ca o poza e pe mai multe site-uri.
    As sari ca arsa daca cineva ar copia cu nesimtire ceea ce scriu eu … Desi riscul e minim, na, nu poti sa stii niciodata ce tembeli zac pe net.
    Ok, acum ies din ciorba si ma duc intr-o ciulama.😛

    • bogdanic spune:

      Da, da, da! M-am suparat ca fraieru’. N-am vrut sa acuz, dar asa a iesit. Am spus si io ca nu ie un capat de tara, dar m-am ofticat ca nu se vedeau trackbackurile. Asta mi s-a parut aiurea si am crezut ca le sterge intentionat.

      • sufletica spune:

        trackbackurile nu imi merg nici acum. Asa ca nu ai de ce sa fi suparat pe mine. Ar trebui sa ma urc pe pereti cate trackbackuri am facut si nu au ajuns la destinatari.
        P.S.: ete fiindca tot mai acuzat acolo ca ti-am furat 3 vizitatori din 5, uite ca i-am lasat sa se intoarca acasa cu aceasta condica de reclamatii. Acu suntem chit?😀

    • sufletica spune:

      uite de ce iubesc eu ciupercutele. ca-s frumusele si pricipite la vorbe. nici io cred ca nu ma exprimam mai bine ca tine😀 thanks.

  6. cdmitroi spune:

    Ciupercutza zice bine. Pai acu, io ma enervez de ce vad la televizor seara si inainte de culcare scriu pe blog. Dimineata ma uit de la 7 la 7:20 (cafe time) la Mircea Badea. Pai si ala are nervi cam pe acelasi subiect cu mine. Cu siguranta el nu citeste cdmitroi. Acu ce sa fac??? Sa nu ma mai enervez? Nu se poate.
    Cuvintele mele limitate (@bogdanic: nu esti singurul) sunt remarcate destul de usor. Nu am ce plagia.
    Io nu ma duc la Viena decat iarna, cu pozele de pe mail doar le admir(am o suursa foarte bunea) si ce traba am eu cu Japonia.
    Mai am una.
    Intr-o zi de primavara verzulie am citit pe nu-stiu-ce blog despre micul trianon, un conac al Cantacuzinilor de la inceputurili vremilor secolului 20. Am fost si eu acolo, curios nevoie mare, sa vaz cu oichii mei ce si cum. Cat de curand o sa sicriu despre el pe blogumi. Acu, plagiez???

  7. cdmitroi spune:

    ce frumos:( am facut un comment si s-a pierdut. in fine, daca e prin spame-spasme da si tu pe post, ca mi-e drag de mine.

  8. Aimee spune:

    Ce se-ntampla, fratele meu alb, cu comentariile la noi?😀 Ca ne dau de furca la toti, vad..hmm..

  9. Saturnianul spune:

    Bă nene, io zic aşa: wordpress are bug-uri. Adică pe româneşte, gîndaci. Care dă cu şprei? :rotfl:

  10. Mihai spune:

    deci ba vere bateti-va, trageti-va de par etc dar sa nu va scuipati ca e lucru de tzigani.
    cum are unii timp sa se mai si certe. imi adusai aminte de vb aia a lu „mitica de la liga” (scuzati stereotipul) (care de fapt nu era a lui ci doar o reproducea): „nu mai mai cert ca nu mai am timp sa ma impac cu toti”

  11. grapefruits spune:

    Bogdan nervosu’
    Sper ca ti-am raspuns la comentarii pana acum, nu vreau sa ma trezesc cu un post despre grapefruits…bine, daca e de bine…poti sa zici :))

Lasă un răspuns

