Leapşa kilometrică

Posted: 17 Mai 2009 in bogdanice
Etichete:

Pocneala vine de la Carola. N-am simtit-o! Şi-am furat-o! Dormeam aşa de bineeeeee.

Chestia e să răspunzi la întrebări şi să schimbi una care nu-ţi convine şi/sau să adaugi ce-ti mai vine în minte.

Obsesia curenta?
Unde mă duc în vacanţă.

Cea mai ciudata obsesie?
După sezon.

Ce porti astazi?
Port grija unor chestii neterminate cu termen ieri.

Ce mananci la cina?
Ce mai rămâne de la ceilalţi. Vin oricum mai târziu.

De ce e ziua de azi speciala?
Că e weekend.

Ce ai vrea sa inveti sa faci?
Ikebana. Dar e greu.

Ce ai cumparat ultima data?
Un vin roşu de Valea Călugărească. Sec. De 3 ani.

Ce asculti acum?
Liniştea că e târziu.

Vremea preferata?
Primăvara când nu e nici cald nici rece. Sau o toamnă blândă şi colorată.

Ce fel de inghetata iti place?
Ya, YA, YA! Aia bună.

Unde de obicei iti faci cumparaturile?
La Bucureşti.

Telul cel mai dificil?
Să vizitez câteva locuri rare în viaţa asta.

Ce crezi despre persoana care ti-a trimis leapsa?
E o persoană plină de surprize. Dar, ca răspuns la leapşa asta, o să-i mai fac şi eu una când o văd.

Daca ai putea avea o casa, platita, aranjata si mobilata, doar pentru tine, unde ar trebui sa fie?
Un chalet in Elveţia, pe malul unui lac.

Daca ai putea sa pleci oriunde in lume, in ora urmatoare, unde ai pleca?
Africa de Sud.

Ce limba vrei sa inveti?
Germana.

Ce cauti intr- la un prieten?
Să nu dea lepşe d’astea.

Ce ai vrea sa tii in brate in momentul acesta?
Perna.

Genul preferat de muzica?
Rock-ul anilor 60-70.

Piesa de imbracaminte preferata?

Blugii.

Jobul de vis?
Helloooo! Coordonator de trafic?

De ce te intereseaza moda?
Nu mă’nteresează.

Daca ai avea 200$ acum, pe ce i-ai cheltui?
Un bilet de avion.

Designeri preferati?
Anthony Hopkins, Jim Beam şi Thierry Blouet

Fashion pet peeve?
Şlapii. Mai ales ăia cu floricele.

Descrie-ti stilul personal.
Un stil de face lucrurile să arate altfel.

Ce geanta crezi ca ar trebui sa aiba orice femeie?
Una foarte bine organizată. Intotdeauna caută câte ceva şi nu găsesc.

Daca viata ta ar fi un film, ce titlu ar trebui sa aiba acesta?
Cactus.

Ce nu lipseste niciodata din geanta ta?
Ce combinaţie de culori urăşti de la prima vedere?
Roz-negru.

––––––––––––––

Şi leapşa merge la Aimee şi la…. Escu. Că tot îi plac lui lepşele.

Comentarii
  1. grapefruits spune:

    cat despre geanta femeii…se spune ca dinozaurii n-ar fi disparut, daca cauti atent in geanta unei femei, poti sa gasesti unul :))

    • bogdanic spune:

      P’asta n-o stiam, dar e posibil! Chestia e ca nu-i vei gasi decat daca te uiti dupa altceva. Daca ii cauti pe ei, vei gasi probabil o penseta pierduta anu’ trecut.

  2. […] Eu cred ca pinguinii aia or sa si-o fure urat de tot de la ursul care doarme. Asta asa…apropos… […]

  3. Aimee spune:

    Eu stiu cu ochii inchisi ce am in geanta si unde. In plus, nu-mi place sa car lucruri inutile, deci..dinosaurs are not an option..si nici penseta. Singurul lucru ce tine de produse cosmeticale pe care il am mereu cu mine e lipgloss-ul (deci nici macar ruj..)

  4. Aimee spune:

    O voi lua ca pe un compliment – multumesc!🙂

  5. […] cu voie buna, dupa ce a fost trezit din somn, de catre colegul nostru, bogdanic.  Sa traiasca si “La multi […]

  6. carola spune:

    in geanta mea gasesti de toate pentru toti. mai ales in calatorii, cand tre sa o fac pe carausul familiei, adapostind acte, hartii, chiar portmonee ;))

    PS: o persoana plina de surprize :)) khe-khe :)))

  7. […] este ca am dat zilele acestea peste felurite poze pe Google (poate si dupa ce l-am auzit pe bogdanic mentionand la un moment dat ca ar vrea sa invete arta aceasta)si am ajuns pe tot feluri de site-uri […]

  8. […] Eu cred ca pinguinii aia or sa si-o fure urat de tot de la ursul care doarme. Asta asa…apropos… […]

Lasă un răspuns

