Nişte concluzii

Posted: 15 Mai 2009 in bogdanice, De pe net

Am plecat un pic şi constat schimbări.

– În primul rând, aşa cum spuneam mai devreme, mi s-a simţit lipsa. Adicătelea – blogul ăsta înseamnă ceva pentru cineva. Mulţumesc şi o să încerc mai mult.

– În al doilea rând, constat că Sufleţica a subtilizat câte ceva din ce am postat io😀 . Ha! Te-am prins! Chiar dacă le-ai îmbrăcat diferit, io am fost primul! Ce dacă n-am trafic? Ce dacă – parafrazându-l pe Arhi – ăsta este blogul în care nici spamul nu vine (pe bune – Akismet şomează în draci aici)? Nu le-ai văzut? Asta înseamnă că nu mă citeşti! Dă şi tu un link, ceva, la unul mai prăpădit!

– Escul a pus la punct un feed Grabber. Poate aşa o sa mai citesc ceva de la Badea sau Bendeac că nu-i am în reader şi mi-e o leneeeee!

Escul mă presează să votez. Am dat raspunsul la el, dar anunţ şi pe această cale ca sunt de acord cu rebel_yell. Wellcome!

Mitroi s-a mutat acasă la el şi se amuză schimbând teme. A băgat un post criptografic – aşa că-i dedic poza asta din articol.

Mihai s-a dus spre ţările calde şi ne spune PA! de unde apucă. Sper să nu fie izolat cum am fost io în aste trei zile şi să mai dea un semn, o poză, o atenţie…

– Văz că n-a mai apărut nici o noutate despre contesa şi-mi pare rău. Asta n-a fost nici o schimbare.

– Nici Aimee n-a mai postat de mult. Hmmmm! C’mon! Alege şi tu un post de la mine, prelucrează-l şi pune-l acolo! Se poartă! Nu mă supăr!

– Sunt bombardat pe mail de cereri de „Vrei să fii prietenul meu?” venite de pe toateblogurile.ro. Iarăşi hmmmmmm! Nu înţeleg de ce oamenii ăştia nu au lăsat şi ei un comentariu p’aciulea dacă tot doresc să fim legaţi. Mă voi uita la fiecare în parte şi eu voi lăsa comentarii la cei pe care îi voi accepta drept prieteni. Asta va lua ceva timp.

– N-am avut încă răgaz să descarc fotografiile făcute în peregrinările mele din ultimele zile. Mâine seară poate o să prelucrez câteva poze semnificative.

– Sunt obosit. Seeya’!

Comentarii
  1. sufletica spune:

    Neata, vaz ca te-ai intors cu forte noi si pus pe treaba. Imi cer scuze oficial daca tu crezi ca io am furat ceva de pe aici. Habar nu am ce. Iti inchipui ca daca inspiratia mea ar fi blogurile atunci nu as mai scrie nimic fiindca nu are sens. Daca este vorba de o fotografie ceva, sorry, se prea poate sa fi avut amandoi aceeasi sursa. Nu as vrea sa cred ca ma acuzi de ceva, daca a fost si la tine atunci please corecteaza-ma si o sa bag link. Mi-am stricat si dimineata asta…multam

  2. […] de e-mail are acelasi nume. Probabil la mine s-a gandit la aproximativ o lună de când postase Bogdanic acest articol. Îmi pun cenuşă în cap, chiar uitasem cu desăvârşire postul tău. La noi a […]

  3. cdmitroi spune:

    Nu pot sa cred!!! Chiar ai reusit sa citesti??? Eu ma tot balbai si nu inteleg:D.

  4. Aimee spune:

    @bogdanic: apreciez oferta🙂..insa daca nu scriu ceva din capsorul meu, mai bine nu mai scriu😉
    Am facut si eu o pauza, caci am o perioada incarcata, insa ma bucur sa vad ca se simte lipsa scrierilor mele.
    P.S.@cdmitroi & bogdanic: sigur intelegeti ce scrie pe tricoul ala – e aceeasi „limba”😛

  5. Mihai spune:

    am plecat un pic si s-a dus drq tot. ce de acuze de plagiat domne’. daca nu va si bateti tot degeaba.

  6. cdmitroi spune:

    @Aimee: Ma vad nevoit sa raspund si in numele lui Bogdanic. Nu am inteles o iota. Nici macar in postul meu nu am inteles. Drq stie ce zice aia acolo cu 23 si tz.

  7. Aimee spune:

    Sa zicem ca va cred..😛
    @cdmitroi & dom’ inginer : ” If you can read this you really need to get laid! ” :))))

Lasă un răspuns

