Multi-mini-leapşă (generaţia următoare)

Posted: 10 Mai 2009 in bogdanice
Etichete:

A ajuns la episodul 5. Şi a venit pe la mine direct de la creator.

–––––––-

1. De câte ori te-ai ars în relaţii sentimentale?
Ăl de nu s-a ars nu ştie ce e focul. Dacă te joci cu focul – te arzi!  Spui că înveţi ceva şi te arzi iarăşi. Dar nu poţi trăi în gheţurile polare.

2. Crezi că poţi să reuşeşti în viaţă de unul singur?
Nu poţi. Dacă te duci să-ţi iei sticla de bere singur – scapi faza golului. Poate să ai senzaţia de reuşită, dar nu eşti întreg.

3. Ai sedus vreodată?
Io sunt un tip seducător. Mai ştii, o fi căzut cineva…

4. Ai fost îndrăgostit de ideea de dragoste?
What? Am mâncat o idee de mâncare, am băut o idee de băutură, dar să iubesc ideea de iubire… n-am idee de idee.

5. Ai găsit reţeta pentru o relaţie stabilă?
E reţetă? Stabilitatea unei relaţii e legată de eforturi permanente, active şi din ambele părţi. Nu se încadrează în tipare. De peste 10 ani am hotărât că  nu se aplică nici o reţetă, ci se caută stabilitatea în permanenţă.

––––––––––

Leapşa merge la Carola, Thornofrose şi Mihai.

Ah! Am completat şi leapşa deosebit de deosebită. Ca să nu mă deosebesc.

Comentarii
  1. Escu spune:

    e „reteta” pentru fiecare cuplu, inventata de ei insisi. dar poate nu vrei sa o spui😛

  2. cdmitroi spune:

    Esti un romantic incurabil😉. Aia cu episoadele imi trimite gandurile la Rocky.

  3. thornofrose spune:

    @Bogdănic, prestez! Mai târziu, după F1😀
    @Creator, când te apuci de întrebat.. nu scăpăm aşa uşor, nu?😆

  4. Escu spune:

    @thornofrose: nu…esentele tari sunt pastrate in sticlute mici😀

Lasă un răspuns

