Inventivitate românească

Posted: 5 Mai 2009 in Blonze, Din viata, Poze
Etichete:, , ,

imag0411Azi, în trafic pe Ştefan cel Mare. Dimineaţă. Aglomeraţie. Sunt calm. Aprind o ţigare să mă calmez mai tare. Deschid geamul. Dau fumul pe geam. În stânga mea un camion. Înghit restul de fum. Sting ţigarea. Scot telefonul. Iau un instantaneu. Camionul pleacă mai departe. Eu ezit să mai plec şi să trec pe lângă el.

La naiba! Ăla o fi rezervorul de combustibil? Etanşat cu cârpă şi lipit cu scotch? Şi io fumez lângă el? Mare-i grădina ta!

Ştiu de la cursul de Termotehnică faptul că motorina nu e atât de volatilă încât provoace explozie în condiţii normale, dar mie îmi seamănă a cocktail Molotov. Ce naiba o fi gândit şoferul ăla? Cum a găsit el soluţia optimă de etanşare?

Pe bune! Încă mă mir de inventivitatea românului. Chiar dacă nu este ăla rezervorul de motorină, tot este bun de creat panică şi stopat fumatul. Ce Mihaela Rădulescu în chiloţi, ce reclamă subtilă, ce sfatul medicului!

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    Manele domnu, manele.
    Ce imi arati tu aici e, din pacate, o adunatura de indolenta, indiferenta, nesimtire, nepasare, creinism, dobitocime, ….nu mai gasesc cuvinte…heeeeeelp.
    In santierele patriei am intalnit lucruri si mai grave, nu prin pericolul pe care il provoaca o lucrare provizorie ci prin faptul ca tot ce e provizoriu devine definitiv.
    Mogaldanu ala nu va inlocui niciodata carpa de pe gura rezervorului. Asa va ramane. Si stii de ce? Pentru ca in micimea lui, a „pierdut” capacul cu pricina (capac ce putea fi sigilat) pentru a putea scoate motorina spre a o vinde la pret de nimic amatorilor de chilipiruri. (d-aia am eu masina pe benzina). E o meteahna a intregului popor.

    • bogdanic spune:

      Pe bune! Lucrurile provizorii sunt mai durabile decât cele definitive.
      Adică io, care merg cu motorină sunt chilipirgiu?🙂

      • cdmitroi spune:

        Nuuuuuuuu, nu am vrut sa spun asta…tu mergi pe motorina pentru ca motoarele pe motorina consuma mai putin combustibil decat cele pe benzina, dar s-a dovedit stiintific ca nu e asa, ci viceversa.

  2. Escu spune:

    Era mai interesanta daca spuneai ca s-a intamplat seara. Asa puteai sa te bucuri de un foc de „artificii” sau mai bine zis „un foc de tabara”. asta daca nu stingeai tigara.

  3. Mihai spune:

    poi ce ii trebuie romanului sa isi repare dacia (a se vedea ca nu am folosit cuvantul masina): un patent, o surubelnita si o gramada de sarma. pe vremea cand nu aveam telefon am vazut intr-o dacie o surubelnita in loc de schimbator de viteza. sa nu mai vorbesc de cei care folosesc surubelnita drept cheie de contact😀

  4. Aimee spune:

    Haha..deci surubelnita e scula de baza :))

  5. Aimee spune:

    @bogdanic: spre binele tau, nu mai fuma in masina, mai ales cu geamurile deschise😀

  6. thornofrose spune:

    Păi na, ştii bine că fumatul dăunează grav sănătăţii..😆

  7. cdmitroi spune:

    @thornofrose: el fumeaza, ca si mine numai tigari care produc cancer:). Noi stim ce vrem.

  8. thornofrose spune:

    Şi io tot d’alea fumez. Da’ in România m-aş gândi mai bine unde aş aprinde ţigara. Nu de alta, da’ parcă mai bine mor de cancer decât prin..explozie.😆

  9. Aimee spune:

    @thornofrose: adica mai bine incet, dar sigur😀

  10. Aimee spune:

    P.S. Poate ca unora le plac efectele speciale, mai stii?🙂

  11. […] mai gugleşte românul 2009 mai 21 tags: cautari google by bogdanic Postul ăsta al meu are ceva trafic doar pentru că guglea l-a promvat pe locul 2 atunci când cauţi: […]

Lasă un răspuns

