Găinăriile noastre cele de toate zilele

Posted: 30 Aprilie 2009 in Din viata
Etichete:,

În postul ăsta am scris o chestie ce se dovedeşte iarăşi adevărată. Urăsc să am dreptate şi coana viaţă să mi-o tragă cu nonşalanţă. Viaţa e o plajă (sic!😉 ) unde dacă nu deschizi ochii poţi să cazi oricând cu dosul în ceva. NU, nu mă dau LeBăDă roz! Pur şi simplu, am ceva experienţă în a cădea în felul ăsta.

Păi să vă spun. Merge bogdanic la restaurant aseară, la Caru’ cu Bere, invitat fiind la o zi de naştere împreună cu soţia. Acolo – atmosfera clasică cu mici, bere, friptane, ciolan, muzică, dans, gălăgie, fum, bună-dispoziţie, ca la berărie. Mă întâlnesc şi revăd după ceva timp oameni pe care nu-i mai văzusem de mult. Ne lansăm în discuţii relaxante – ca la berărie – de genul: Ce-ţi mai fac serverele? Cum merge back-up-ul? Cum o să fie cu MySQL în epoca Oracle? MaraDNS este încă cel mai sigur server de DNS? – chestii de-astea de miercuri seara la o bere.

La un moment, discuţia trenează şi mă gândesc să dau un check-mail să văz noutăţi. Printre altele, văz aste două comentarii spre aprobare. Vre-un labavragiu – zic io – şi trec mai departe neavând chef de spam-uri şi înjurături. Mă uit pe feed-uri şi văz la Escu că se confirmă ceea ce zicea gagiu’ în comentarii. Ingenuu – cum mă ştiţi – mă gândesc la posibilitatea unei încurcături. Şi Escu a fost Popescu, Sufletica a fost Marryrusu, Contesa a fost Relaxuasabi – nu toată lumea poate fi unică cum sunt io😆 . Lumea asta virtuală este ubicuă şi trebuie să renunţi la a încerca să o pui în tipare.

În plus, toţi suntem supuşi greşelii. Am primit pe mail scrisoarea lui Becali din pârnaie. Ulterior, din întâmplare, am descoperit autorul în persoana Pamflezistului. Nu mă făceam un pic maro dacă aş fi publicat-o (chiar ca primită pe mail)? O persoană importantă (nu spun cine) a publicat un articol într-o seară târzie. Îl prind imediat pe feed şi îmi dau seama că îl citisem şi în altă parte. Îi las un comentariu în care îi spun să specifice şi sursa pe care i-o indic. Persoana şterge postul şi îmi mulţumeşte pe mail. O eroare corectată. Putea să fie aceeaşi situaţie şi în cazul semnalat.

În dimineaţa asta, cu capul mare (😀 pâinea era prea proaspătă la Carul cu Bere şi mi-a dat dureri de cap😉 ), îmi arunc singurul ochi deschis sa văz mai îndeaproape ce şi cum. Primul semn nasol a fost că blogul incriminat a fost şters. Nu-i nimic, am feed-ul in Reader şi a fost un feed complet. Compar articolele la întâmplare şi constat că am avut de-a face cu un plagiat grosolan, absurd şi primitiv. Sunt posturi copiate cuvânt cu cuvânt de la Groparu. A avut doar „şiretenia” să schimbe Cluj-ul cu Galaţi-ul ca să îşi manifeste personalitatea. Ah, da! Şi „Groparu” cu „Pagady” ca să nu dea de bănuit. Ce-i funny: comentariul lăsat mie aici este, de fapt, post-ul ăsta la care a mai adăugat un mic final despre cum a borât el totul. Nici măcar apelativul de „prekene” nu e original.

Nu stau să caut dacă a furat chiar totul. Poate nu. Nu cred că este tâmpit omul ăsta. Se vede din unele comentarii ce nu cred să fie „împrumutate” de undeva. Nu ştiu de ce a făcut-o şi nu îmi pot imagina ce a fost în mintea lui. Nu ştiu nici măcar cât timp a sperat să îi meargă. Dar a furat şi merită pedepsit. Ca dovadă a furtului pun doar postul ce mi-a plăcut mult şi pentru care am decis să-l adopt pe manglitor la sufletul meu:

proba1 x proba2

In blogroll am decis să-l trec pe Groparu în locul ciorditorului. Pentru că îmi place stilul. Cel puţin pentru o perioadă. Voi şterge încet-încet orice urmă de furt de la mine sub o formă sau alta. Mă voi gândi în ce fel să o fac.

Concluzia: Prekene, tăţi defecăm şi halim. Matale ai făcut-o în aceeaşi troacă. Se pare că îţi place gustul şi că nu te-ai oprit după prima lingură. Baftă în continuare!

P.S. Credeati că postul ăsta e despre restaurante?

Comentarii
  1. contesa spune:

    bravo domle ca ai ramas unic, inseamna ca ai o viata lina si comoda
    unii mai trec si prin perioade din care daca au norocu sa se salveze prefera sa o ia de la capat cu toate, inclusiv bloguri

  2. Mihai spune:

    nu numai ca eu credeam ca e despre restaurante dar deja, in timp ce citeam, ma gandeam ca e o razbunare la animalele mele moarte. deja ma gandeam ca le bunatati o sa descri in continuare😀.
    geniale comentariile. seamana cu ce se intampla atunci cand si eu ies la bere: „frate, ce back-up are nepoata aia :P”
    mi-a placut sa mai aflu cate ceva despre deosebiti. eu care sunt mai nou in lumea asta nu stiam asa de multe ca voi astia din bucuresti.
    si acum sa trecem la teoria conspiratiei. am vazut si la aimee parca aceiasi chestie: „o sa te citesc pentru ca m-a atras felul de a scrie”. eu unu nu o sa citesc deloc. mai sceptic din fire imi vine f greu sa cred asa ca in momentul cand scrie cineva finish vine altcineva complet diferit, fara nici o legatura cu hotul, si striga cat il tine gura „lupuuu’ baaaaaa”.
    p.s.: oare ce post am scris de am primit si eu loc in dreapta, ca habar n-am sa miros femeile😀

    • bogdanic spune:

      Ha! N-a fost un post. A fost un comentariu-răspuns la Sufleţica. Cel cu animalele ciudate. Am fost încântat că ai ştiut totul din prima. Chiar dacă nu las să se vadă – observ multe şi apreciez…

  3. Mihai spune:

    update: si eu este unic😀.
    uitai sa scriu desi avusai intentia ca stateam si ma gandeam ce o fi vrut oare escu sa spuna cand a facut liga asta (care imi vine sa ii zic a dreptatii) si zicea ca „trebuie sa fi u insuti”. imi tot venea in miezul capului intrebarea ” who the fuck else would i be?”. acum raspunsul e foarte evident: „someone else”.

  4. Escu spune:

    de ma..ce sa-i faci. asta e..atat poate. e un las sau un copil mic si prostut….cine o stii ce-i in capul lui?

  5. lolissima spune:

    tot nu pot sa cred😦 nu ma asteptam la asa ceva de la el

  6. lolissima spune:

    poate afla Mihai ca ii fur textele :))
    (il vezi pe Mihai acum disperat sa caute texte furate)

  7. Mihai spune:

    aha deci te simti cu musca pe caciula si o dai asa dupa visin.

  8. […] asta merge la: grapefruits, bogdanic si Khristine […]

  9. Sufletica spune:

    @bogdanic: eu nici nu stiu ce sa zic si cum sa zic… inca nu imi vine sa cred si tot mai astept sa imi spuna cineva ca este o gluma. Pacat… mare pacat… eu nu ma insel asupra oamenilor nu stiu cum de mi-am furat-o acum… Partea cea mai grea pentru mine acum este sa ma despart de comentariile lui si de posturile dedicate unui „copil” asa cum prea bine spune escu…sau nici macar nu stiu cum sa il numesc…😦

Lasă un răspuns

