Cum am petrecut de cutremur

Posted: 27 Aprilie 2009 in bogdanice, Din viata
Etichete:, ,

Sâmbătă seara s-au anunţat nişte prekeni în vizită şi cum io sunt grozav de primitor am tras un somn bun înainte ca să am forţă. Dăşchid okii la un moment dat şi văz că ceasul a luat-o înainte binişor. Lumea se anunţase pe la 7-7.30 şi ceasul era aproape 8. Dau să ies din cameră, dar mi-am luat mai întâi nădragii pe mine. O parte veniseră, aşa că inspiraţia mea a fost de bun augur pentru bunul mers al lucrurilor în continuare.

Ceilalţi urmau să vină cu metroul şi nu ştiau cum să ajungă printre blocuri, deci am primit însărcinarea de la soţie ca – aşa cârpit cum arătam – să ies înaintea lor să-i ghidez. Ceea ce am primit cu bucurie în suflet şi zâmbetul pe buze ca să pot mânca ceva cald săptămâna viitoare.

Ies io pe alee, o iau cu voioşie în direcţia care trebuia sperând să mă pot întoarce rejor la căldura apartamentului mirosind a lasagna, dau de oamenii cu pricina, le urez un bun venit şi revin cu ei acasă.

De cum am intrat, am constatat că toţi erau albi de emoţie că mă vedeau. M-am verificat să nu fi călcat în ceva, m-am uitat la fermoarul de la pantaloni, dar totul părea în regulă. La mine acasă fusese cutremuru’ în lipsa mea. Iote, mă! Plec şi io un pic de-acasă şi vine cutremuru’.

Soacra sunase speriată, rudele sunaseră şi ele, la televizor se vorbea despre eveniment, aşa că m-am gândit s-o sun pe mama să văz dacă totu-i bine. Şi dă-i şi-ncearcă telefoanele: Romtelecom – mumu, RDS – lulu, Vodafone – cucu, Orange – ciuciu.

Iau o bere-doua-trei la bord, dau pă NET şi văz că a scris conu’ Escu aceeaşi schemă cu telefoanele. Bag comentariu la el şi mai iau o bere-doua ca să fie cutremur şi la mine. Adcă numai io să nu?

Am reuşit să vorbesc cu mama până la urmă şi n-a fost nimic. Dar ciuda-mi persistă. Io de ce nu l-am simţit?

Şi mai am o dilemă. Dacă aş fi avut nevoie de ajutor, io cum ceream?

Ah, văz că nu sunt singur. Nici Mihai n-a avut parte. Tre’ să facem o Ligă, ceva.

– acest post s-a vrut scris Pagady style. Am constatat că n-am talentul lui. Trezeşte-te, prekene şi învaţă-mă!–

Comentarii
  1. carola spune:

    Deci cutremur fara vibratii nu se pune. Nu e acelasi lucru, nene. Cand e cutremur, tre sa te uiti la ditamai dulapul si sa te intrebi cum de nu cade. si sa vezi fetele panicate din jur – asta-i sarea si piperul si chilli-peperul din toata povestea asta. Ca nu lycreaza telefoanele – pilaf, pt ce exista tuitter?😀

  2. Escu spune:

    mai bine 4-5 cutremure d’astea „normale” decat unul de 7 grade….

  3. pagady spune:

    io în clipa aia eram pe „vine”, deci…. concluzionaţi şi voi!!!

  4. Aimee spune:

    Sau daca i-a curs in sus, de la bideu?

  5. bile spune:

    groparu.ro este site-ul de pe care pagady copiaza la greu. pagady e un prost incult care habar nu are sa scrie, si voi ati pus botul
    pusi pusi.

  6. […] trenează şi mă gândesc să dau un check-mail să văz noutăţi. Printre altele, văz aste două comentarii spre aprobare. Vre-un labavragiu – zic io – şi trec mai departe neavând chef de […]

Lasă un răspuns

