Mi-e o leneeeeee…

Posted: 22 Aprilie 2009 in bogdanice, De pe net
Etichete:, , ,

jp45N-am chef de nimic. Mă încadrez în trend, pen’că aproape nimeni nu se prea înghesuie la scris. Sunt şi excepţii (Escul şi Aimee – au fost prolifici în zilele astea de sărbătoare), dar nici măcar în categoria „nwz” nu am avut în reader prea multe lucruri de citit.

Am recitit, în schimb, Flori pentru Algernon (m-a incitat Mihai) şi gândurile mi-au luat-o razna. Am pe undeva nişte consideraţii ce nu pot fi publicate încă. Poate voi ajunge să le termin… odată şi odată…

La mine, vacanţa asta de Paşte a fost binevenită şi am savurat plăcerile „lichide, solide şi gazoase” în linişte şi cumpătat. Am încercat să-mi încarc bateriile ignorând mitocănia, snobismul şi mercantilismul din mediu ambiant şi îmi doresc ca vremea să fie mai puţin bolnăvicioasă de acum. Vreau să mă bucur de primăvară, cât vom mai avea parte de ea.

Pe fugă, câteva link-uri interesante de pe net:

  • Niscai motive pentru care nu e bine să folsim wireless. Tot sârma e sfântă…
  • Teoria conspiraţiei? Nici sârma pusă aiurea nu e bună.
  • Funny stuff! Am încercat să cumpăr ceva, dar n-am reuşit. Mergeţi cu grijă. Tot ce spargeţi – plătiţi!
  • Check Point preia Nokia Security Appliance. Într-un final…
  • Oracle preia SUN, via ill
Comentarii
  1. carola spune:

    Bine ai revenit🙂

  2. Escu spune:

    apropos de wireless. man, nu te mai lasa impresionat de tot ce scriu astia. eu folosesc router wireless. filtru pe mac, anti spoof, deny all ce vine fara ca eu sa fi facut request si aia e. merge brici. Ce sa fure? nu se poate, ma uit in loguri😀

    • bogdanic spune:

      Si daca vezi in loguri ca a intrat unu’, ce ai sa faci? Se poate VPN over wireless sau dubla criptare, dar daca esti o tinta…
      Nu trebuie sa fure. Trebuie doar sa-ti incurce un pic lucrurile.

  3. thornofrose spune:

    Asta-i.. lene de primăvară..🙂

  4. pagady spune:

    mă am cetiti şi io ce ai conversat tu cu Escu aici….ia ghici: NU AM ÎNŢELES O BOABĂ! party firmware, o fi party Jack Daniels…. router, o fi vrut a zice Rottweiler…filtru pe mac, o fi filtru de motorină…şi-or mai fi!!!

  5. Aimee spune:

    Mie nu mi-e lene – nush cum se face ca am energieeee cat cuprinde..da’ am dat „click” si „save” pe ea, ca va fi buna la un moment dat..

  6. Aimee spune:

    Termen de garantie nelimitat😉 Folosesc, reincarc, pun deoparte..circuitul in natura😀

Lasă un răspuns

