Senzaţia de libertate

Posted: 7 Aprilie 2009 in bogdanice, Din viata, Pe strada
Etichete:, , , ,

motoÎţi trebuie un spirit nonconformist. Şi dorinţa de libertate. Mai apoi vei face rost de un costum de piele neagră întărit şi cusături rezistente. O pereche de cizme de piele. Şi CASCA. O cască cu fulgere sau însemne tribale sau un cap de mort.

Astfel te poţi bucura pe deplin de descărcarea de adrenalină pe care ţi-o dă vibraţia cailor putere dresaţi să stea între picioarele tale şi să reacţioneze la o simplă manevră din poignet.

Te poţi bucura de nebunia vitezei, poţi înghiţi hulpav, într-o răsuflare, kilometrii ce-ţi stau înainte, te poţi strecura mai uşor prin traficul infernal, te simţi mândru de motorul tău, atragi privirile fetelor cu o ambalare scurtă, te poţi ridica pe o roată, trezeşti la viaţă oamenii cu sunetul greu al eşapamentului. Trăieşti senzaţia de libertate.

Nu există soţia care să-ţi limiteze avântul prin observaţii, nu exisă copilul în spate care să-ţi ceară să dai pe Itzi-Bitzi FM, nu simţi încorsetarea centurii de siguranţă, nu ai bunica să-ţi spună că e prea mult curent în spate. Aparţii unei caste a cavalerilor moderni cu sete de aventură şi dispreţ pentru încorsetare.

Dispreţuieşti cu aroganţă pe cei din cutiile de tablă ce rulează pe stradă nervoşi şi încordaţi, făcând mic din gură la fiece pieton, laşi în urmă şoferi ce suferă de limitările maşinilor cu viteză suficientă ca să nu-ţi ghicească nici măcar culoarea de la cască. Te simţi un semizeu călărind energia pură şi respirând libertate.

Astăzi dimineaţă, pe Ştefan cel Mare, mişcându-mă cu viteza melcului am auzit un pocnet şi am văzut motociclist depăşindu-mă zburând. Era liber să planeze. Nu credeam că voi vedea un asemenea salt în realitate. Doar în filme. Şi acum mai am un ghem în stomac, iar imaginea sa mă va urmări mult timp.

later edit: Am fost cam difuz. Am asistat, de fapt, pe Ştefan cel Mare la un accident în care un motociclist s-a izbit de o maşină şi a fost proiectat prin aer într-un salt ireal. Nu ştiu ce s-a întâmplat mai târziu. Nu cred că a fost vre-o victimă. Nu am văzut nimic la ştiri. Nu ştiu cine poartă culpa legală. Culpa morală se împarte între VACA ce a insistat să facă stânga în ciuda faptului că era interzis, noi cei trei BOI care am lăsat-o să facă asta şi motociclistul DOBITOC care venea cu viteză pe linia de tramvai. Din combinaţia asta putea muri un om.

Comentarii
  1. thornofrose spune:

    Hmm, eu îi invidiez pe motociclişti. Deşi cred că sunt expuşi mai mult accidentelor, senzaţia de libertate pe care o simt ei e.. inegalabilă !

  2. Escu spune:

    …si riscul de a ajunge acasa intr-o punga e mult mai mare. Intradevar, e o senzatie de liberate pe care cu greu o poti egala cu ceva. Poate cu un zbor cu avionul, desi e discutabil.
    Mi se pare mie, sau ai acumulat multe frustrari in fata volanului?

  3. bogdanic spune:

    @all: Cred ca am fost cam difuz. am adaugat un later edit.

  4. thornofrose spune:

    Aici a murit un copil de 17 ani în accident cu motocicleta, săptămâna trecută. Vina, din câte am înţeles a fost a lui sau a apărătorilor de pe marginea carrterei. Nu e nici primul nici ultimul. Problemea e tocmai libertatea pe care o simt ei pe motocicletă. Uită că sunt doar oameni expuşi unui risc major..

  5. bogdanic spune:

    Aici unde?

  6. Mihai spune:

    o casca din asta ca a lu valentino rossi?

  7. Lia spune:

    Pot sa zambesc?

    • bogdanic spune:

      Oare de ce? Poti zambi, dar n-am sa-i uit zborul lu’ gagiu’ ala cat oi trai.
      Ma bucur ca ai gasit postul asta …

  8. Lia spune:

    Bogdane, iarta-ma, idioata mai sunt uneori!! Abia acum mi-am dat seama..nu la asta ma refeream cu zambetul!! Ci la „senzatia de libertate”. Nu are rost sa mai explic acum, raul e deja facut. Stiu ce ai simtit…crede-ma ca stiu..

Lasă un răspuns

