Primăvara

Posted: 2 Aprilie 2009 in bogdanice, Poze
Etichete:, , , , ,

Pierdut în trebi, în trafic, în nervi, în oboseală, în problemele cotidiene n-am avut timp şi chef de nimic. Am fost concentrat pe mine până aseară când am văzut o magnolie. Apoi am deschis ochii şi am văzut pomii înfloriţi. Când au înflorit, nu stiu. Dar azi mi-am luat aparatul foto şi am facut ceva poze. Peste 100. În timpul zilei sau din maşină – în trafic sau la o mică plimbare spre seară cu fiu-miu prin cartier. Toate pozele au fost cu flori, copaci înfloriţi sau colţuri de natură. Am prelucrat câteva şi le postez.

Enjoy!

Sorry pentru watermark. Nu că ar fi o mare scofală să-l scoţi, sau că ar fi o grozăvie de poze, dar se pare că e mai bine aşa. Dacă vreţi pozele în original – just ask!

Comentarii
  1. Aimee spune:

    Una mai frumoasa ca alta! Cata gingasie si explozie de culoare, prospetime si viata! Primavara e minunata..si florile, copacii, iarba..

  2. cdmitroi spune:

    E primavara, iarasi primavara,
    Pe fiecare margini de fagas
    Isi scot stramosii degetele-afara
    De ghiocei, de crini, de toporasi.

    Aruncă ziua peste tot cu vrăbii
    În codri cucii iară-au năvălit
    Se bat cu gâtul păsările-n săbii
    Şi glasurile-şi dau la ascuţit.

    • bogdanic spune:

      Un zarzar mic, in mijlocul gradinii,
      Si-a rasfirat crengutele ca spinii
      De frica sa nu-i cada la picioare,
      Din crestet, valul subtirel de floare.

      Ca s-a trezit asa de dimineata
      Cu ramuri albe – si se poate spune
      Ca-i pentru-ntaia oara in viata
      Cand i se-ntampla-asemenea minune.

      • cdmitroi spune:

        Verde crud, verde crud…
        Mugur alb, si roz si pur,
        Vis de-albastru si de-azurm
        Te mai vad , te mai aud !

        Oh, puncteaza cu-al tau foc,
        Soare, soare…
        Corpul ce intreg ma doare,
        Sub al vremurilor joc.

        Dintr-un fluier de rachita,
        Primavara,
        O copila poposita la fantana
        Te ingana
        Pe campia clara …

        Verde crud, verde crud…
        Mugur alb, si roz si pur,
        Vis de-albastru si de-azurm
        Te mai vad , te mai aud .

  3. sufletica spune:

    mey dar ce poetici sunteti…am impresia ca zburda pasarelele pe aci…:)
    e clar…astenia asta ne cuprinde cu tarie in brate… pe toti.

  4. Aimee spune:

    Parca suntem la Cenaclu🙂 ..bis, bis!😀

    „A revenit frumoasa primăvară;
    Copacii parcă-s ninşi de-atâta floare;
    Dorinţi copilăreşti, renăscătoare,
    Fac inimile noastre să tresară…

    Iubire e în razele de soare,
    Şi farmec în a codrului fanfară,
    Şi visuri dulci în liniştea de sară;
    În cer şi pe pământ e sărbătoare.

    Ascult, privesc, respir cu lăcomie,
    Căci toată frumuseţea asta-mi pare
    Că niciodată n-are să mai fie!

    Şi-s fericit c-am fost o clipă-n stare
    Să simt, în marea lumii simfonie,
    A gândurilor mele întrupare. „

  5. sufletica spune:

    daca tot s-a deschis cenaclul aici… ma bag si io… na…sac:)

    Pasarile cânta pe crengi înverzite,
    Fluturii se-ngâna de pe flori pe flori,
    Tainic trec prin aer soapte fericite,
    Cât cuprinde ochiul, ceru-i far’de nori.

    Dulce primavara, drag vis de iubire!
    La zâmbirea-ti blânda, iarna a plecat,
    Cât era de lunga, plina de jalire…
    Dar tu esti în lume, raul s-a uitat.

    Ce-mi vorbesti tu înca de chinuri trecute,
    Inima nebuna, uita de dureri
    Si de-acele zile în lacrimi pierdute.
    N-are primavara mii de mângâieri?

    N-auzi cum sopteste fiecare floare?
    „Amorul domneste acum pe pamânt.
    O, iubiti cu totii! grabnic frunza moare,
    Grabnic se întoarna tot iar în mormânt”.

  6. Monica spune:

    Foarte frumoase poze, foarte frumoase poezii.
    Sambata si duminica trecuta am cutreierat soselele patriei de la Bucuresti la Hateg si retur. Saracia si mizeria de pe traseu au palit pe langa frumusetea pomilor in floare.

Lasă un răspuns

