Gata! Am salvat Planeta!

Posted: 31 Martie 2009 in bogdanice, Din viata
Etichete:, , , , , ,

afis_holografO ştire auzită la radio şi mai apoi citită aici mi-a atras atenţia.

„Instalaţia de sunet de 120.000 de waţi va fi completată de 100 de reflectoare cu capete mobile, pentru funcţionarea cărora se vor întinde 8 kilometri de cabluri.
O echipă de 40 de tehnicieni va deplasa 40 de tone de echipament, cu ajutorul căruia va fi ridicată o scenă deservită de 20 de motoare electrice.”

In contextul în care, cu numai două zile în urmă, ne-am făcut sfânta datorie de locuitori pe Pământ, acum se cuvine să ilustrăm cu umilinţă cât putem risipi.

Să fie clar: nu am nimic cu Holograf. Îmi plac, îi fredonez, îi cunosc de mult. Este normal să-şi organizeze concertul aşa cum consideră că i-ar pune în avantaj mai bine. Dar pun pariu că aproape toţi cei ce vor fi prezenţi la concert au stins lumina sâmbătă seara. Şi s-au considerat salvatorii planetei.

Deci? Ai bilet? Ba nu! Ba da! Ba nu! Ba da!

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    Mai traiesc astia de la holograf???
    Si cat priveste stingerea luminii…pai au stins-o sambata pentru a face economie, ca vine concertu lu holograf. Aveau nevoie.
    Si inca una. Pe timpurile de odinioara in Romania nu scapai fara economii de electicitate. Am stat in bezna cat pentru 1000 de campanii „salvati planeta” si nimeni nu a adus romaniei omagi pentru binili planetei, dar de, nu esti trendy nu ieczisti;).
    Mai ti minte reclama ai idioata cu robinetul stricat si faceau ei niste calcule cretine culminand cu sloganul” Deci apa inseamna energie, sa n-o risipim”? Nu mi-a iesit din minte…sunt dus.
    cdmitroi si picatura de apa;)

    • bogdanic spune:

      Faptul ca am „economisit” fortat pe vremuri nu inseamna nimic. Asta ar trebui sa fie o actiune continua. Uite la Sufletica ce constiincioasa e!

  2. sufletica spune:

    ma vad nevoita sa ma repet, io in fiecare saptamana sting lumina… adica nu io..enel🙂
    asa ca eu salvez planeta de la moarte…

    • bogdanic spune:

      Tot respectul pentru tine! Sau pentru vre-un vecin de-al tau care saboteaza reteaua cand il musca remuscarile. Cand va vaz cu instalatii eoliene?

  3. Escu spune:

    Nu prea imi plac astia, mai bine un Iris – Maxima.

Lasă un răspuns

