Leapşa – Sec: secsecsecsecse….

Posted: 23 Martie 2009 in bogdanice, Din viata
Etichete:, ,

Venită de la Aimee. N-am putut să scap…

1. Cât de deschis(ă) eşti la ceva ” nou ” în pat?
Io nu deschid nimic în pat că nu se ştie niciodată ce se poate întâmpla… Prefer să strâng din ele…

2. Cât de mult vorbeşti cu partenerul despre sex?
Când suntem în trafic pomenim de toate cele, cu obidă. Şi despre sexul mamelor lor…

3. Consideri că sexul rezolvă probleme?
Cine are probleme poate încerca.

4. Sex sau dragoste?
Dacă vine şi ea – dragoste. Dacă sunt singur…

5. De câte ori pe zi?
Banc – radio Erevan.
Intrebare: Se poate face dragoste în patru labe?
Răspuns: Da! Una dimineaţă, două la prânz şi una seara.

––––––––––-

Leapşa se stinge aciulea. Doar dacă nu vrea cineva să se alăture.

Comentarii
  1. Aimee spune:

    Ai onorat-o, sec si cu umorul caracteristic. Don’t shoot the messenger🙂

  2. bogdanic spune:

    Am omorat-o! Leapsa nu mesagerul.😉 Messengerul nu-mi place.

  3. pagady spune:

    dragoste în patru „labe”…. :))

  4. Escu spune:

    ce-ai facut din leapsa mea…nu o mai recunosc

  5. […] Hime nu ştie asta şi-mi pasează una care se vrea serioasă. Nu ştie că îmi place să omor lepşe – sunt n’aş-ul lor. Dar pentru că e prima dată şi pentru că e Hime căreia îi […]

Lasă un răspuns

