Cafeaua de pe drum

Posted: 22 Martie 2009 in bogdanice, Din viata
Etichete:, ,

cafea1La drum întins, când simt uzura drumului şi am nevoie de un pic de pauză, obişnuiesc să mă opresc la câte o benzinărie OMV sau PetromV care are sigla VIVA. De ce? Pentru că poţi găsi un sandwich bun, dacă vrei o friptură – o fac bine, dar – în special – pentru cafeaua (expresso) excelentă  – Julius Meinl – pe care o găsesc o adevărată binefacere plină de savoare.

Asta a fost şi situaţia astăzi când am poposit la Focşani la un VIVA unde am oprire programată. Decepţia m-a lovit cu viteză şi cruditate. Cafeaua nu mai este Julius Meinl. Cafeaua nu mai are nici un gust. O simplă apă colorată, un pic amară şi cu nişte spumă. Nici pe departe ceva să îmi aline pofta. De ce, oare, au  schimbat-o? Au schimbat peste tot? Este criza atât de mare? Bleah! Trebuie să găsesc o alternativă, dar n-am nici o idee. Şi schimbarea asta mă doare.

Comentarii
  1. Aimee spune:

    Ce usor se regreseaza, se abandoneaza ceva bun..

  2. Escu spune:

    mai mai sa cred ca le faci reclama…

  3. cdmitroi spune:

    la aia care au sigla reprezentata de un lup cu mai multe picioare si scoate flacari pe nas🙂 (ce descriere) au cafea illy si chiar e illy. crede-ma. sunt abonat la ei
    barbu vacarescu, mihaleche cu grivitei, barbu vacarescu cu scoala herastrau,

Lasă un răspuns

