Vă place pe stradă?

Posted: 19 Martie 2009 in Din viata, Pe strada
Etichete:, , , , ,

strada1O bătaie de joc. A edililor. O stradă dintr-un colţ al unui oraş al României care arăta cum arăta.

Anul trecut prin primăvară – în perioada alegerilor locale – au venit canalizarea, apa curentă, gazele, iar oamenii se bucurau. Se bucurau că vor intra în normalitate.

În urma lucrărilor, strada a devenit un dezastru. Era mai jos cu jumătate de metru faţă de nivelul iniţial, iar fiecare s-a descurcat făcându-şi o rampă de intrat în curte. Toţi au sperat că cei care asfaltau se vor grăbi şi vor intra şi la ei pe stradă. Şi nimic toată vara şi toamna.

Înainte de alegerile parlamentare, cu trâmbiţe şi surle, pe stradă au intrat echipe de muncitori, iar oamenii s-au bucurat enorm… până când au rămas cu gura căscată deoarece muncitorii puneau doar BORDURI!!!

strada2Au încercat o nivelare, dar au înălţat bordurile la nivelul caselor şi le-au întrerupt în dreptul intrărilor în curţi. Şi au plecat.

Ploaie după ploaie, maşină după maşină au săpat şanţuri adînci  făcând drumul un coşmar. Oamenii îşi lasă maşinile pe unde pot, pe străzi paralele. Nu au curajul să intre până acasă. Dacă se întâmplă să rămână în noroi, eforturile de a le scoate sunt enorme, iar împingătorii se afundă până la genunchi în clisă.

Cea mai fericită perioadă a fost atunci când gerul a „asfaltat” drumul făcându-l relativ practicabil.

Oamenii aşteptă cu interes să se înlocuiască stâlpii de pe stradă înainte de alegerile europarlamentare, o nivelare înainte de cele prezidenţiale şi o asfaltare a drumului peste patru ani la următoarele alegeri.

Le ţin pumnii.

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    Am inceput sa scriu aici replica la postarea ta dar era prea mult si ocupam spatiu. Ia de vezi la mine😉.

  2. sufletica spune:

    parca seamana cu strada mea… si straduta mea arata exact la fel… la noi acum 10 ani au inceput lucrarile si tot la stadiul de lucrare sunt si acum… nu cred ca voi apuca ziua cand totul o sa reintre in normal… fara noroi, fara gunoaie…fara stress…🙂

  3. pagady spune:

    da, şi io parcă am vrut să zic ceva, da mă furase peisaju tare de tăt.😦 io mi-am rupt mâna, cu biţiclu într-o gaură de gaze….deci….

    • bogdanic spune:

      @cdmitroi: Am luat la cunostinta si de articol si de leapsa.
      @sufletica: Ziceai ca fac misto de tine cand ti-am zis sa te muti in Bucuresti. Imi dau seama de ce ajunge si electricitatea la voi cu scame.😉

    • bogdanic spune:

      @pagady: Ce-ai cautat cu mana in gaura de gaze?😀

  4. sufletica spune:

    este a nu stiu cata oara..cand strig in gura mea… sunt buresteanca…………. deci?????? si pe deasupra si in cartier de cartier bucurestean🙂

  5. sufletica spune:

    noup…la primarul care e ontan🙂

  6. Escu spune:

    Noapte buna Bucuresti…e o melodie de’a lu Bitza… Se potriveste cu imaginile tale. Sa nu uitati sa-i votati si data viitoare!!!

Lasă un răspuns

