Nu ştiu dacă sunt normal

Posted: 17 Martie 2009 in bogdanice, Din viata
Etichete:

s_full-moonSecvenţe absurde. Asta zăresc.

Mirosuri fetide. Asta adulmec.

Sunete groteşti. Asta îmi reverberează.

Scenarii macabre. Asta vizionez.

Dezumanizare prin bestialitate faţă de proprii copii. Trivialitate prin expunerea chiloţilor (fie ei şi roşii) murdari în public. Crime produse cu seninătatea brutei inconştiente. Nervozitate cronică. Intoleranţă faţă de orice. Infantilism al autorităţilor. Chilipirgii şi şpăgari. Grotescul decidenţilor. Lamentări continue. Expuneri indecente. Inconştienţă nebună. Viitor întunecat. Ţipete şi culori stridente. Acuze aruncate non-stop. Meschinărie şi declamaţii goale. Suflete goale, seci. Superficialitate generalizată. Perfidie.

Îmi doresc normalitate. Oare ce e aia? Îmi plăcea să cred că sunt normal pe interior. Dacă normalitatea e decisă de medie – sunt pierdut.

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    Domnule, in timp ce citeam, gadul mi-a zburat catre:
    Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,
    Ţara mea de glorii, ţara mea de dor,
    Braţele nervoase, arma de tărie,
    La trecutu-ţi mare, mare viitor!
    Fiarbă vinu-n cupe, spumege pocalul,
    Dacă fiii-ţi mîndri aste le nutresc;
    Căci rămîne stînca, deşi moare valul,
    Dulce Românie, asta ţi-o doresc.

    Acum incep sa immi dau seama ca si eu sunt dus, ca imi doresc ceva ce pe meleagurile dacice nu cred ca sa se mai intample. Oameni cu bun simt, cu teama de Dumnezeu, cu ceva sperante…a murit oare speranta.

    Si acum, la final vreau sa iti spun ca „normal” e un program al masinii de spalat.:)

    cdmitroi-anormalu

  2. cdmitroi spune:

    aaaaaa, schimbasi skinu!!! dragut. inseamana ca a venit primavara:D

  3. […] Leapsa merge mai departe la Aimee si la bogdanic. […]

  4. Escu spune:

    tu decizi ce e normal sau nu pentru tine.

    • bogdanic spune:

      @cdmitroi: Schimbat, dar nu configurat pana la sfarsit. Voi mai schimba cand am putina liniste.
      @escu: Nu poti sa nu interactionezi. Normalitatea trebuie sa implice si relatiile interumane. Uneori obosesti cerand altora sa se comporte normal.

  5. Aimee spune:

    Tu esti normal. Marea majoritate insa..brr

  6. Aimee spune:

    Fiind insa inconjurati de atata nimicnicie, ramanem fara puncte de reper si ajungem cateodata sa ne punem la indoiala propria normalitate, cum spui si tu. Insa e bine sa nu ne uitam in jos, ci langa noi sau mai sus pentru paralelisme si comparatii. Am ajuns sa traim intr-o lume bacoviana, ca sa zic asa..prea mult gri. (din toate punctele de vedere..)

  7. bogdanic spune:

    @Aimee: Ma’nerveaza remarci de genul: „Nu stiai ca-i asa? Ce pretentii ai?” Lumea n-a evoluat niciodata complacandu-se.

  8. […] Leapsa merge mai departe la Aimee si la bogdanic. […]

Lasă un răspuns

