Leapşa: My band

Posted: 12 Martie 2009 in De pe net
Etichete:, ,

Luată cu japca de la Escu.

– Go to Wikipedia. Hit “random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
Am găsit: Żurawinek – un sătuc din Polonia.

– Go to “Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
Am ajuns la: „Preserving health by too severe a rule is a worrisome malady.” – Francois de La Rochefoucauld – French author & moralist (1613 – 1680). Am ales ultimele 6 cuvinte ca să aibă sens.

– Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
Am nimerit aici. M-am prins mai greu cum să descarc poza, dar m-am descurcat până la urmă.

– Use Photoshop or similar to put it all together.
Aici o să oripilez lumea, dar n-am photoshop şi nici o chestie similară. Aveam un PhotoImpact, dar la ultima reinstalare de sistem (din lene) nu l-am mai pus. M-ar fi ajutat. M-am descurcat cu resurse rudimentare.

A ieşit imaginea din dreapta. Pe modelul DVD cover. Se putea mai bine, dar nu e rău. Acum să văd cum stau cu vânzările.

Dacă se încumetă cineva este invitatul meu să se lepşuiască.

Lasă un răspuns

