Iniţiativa Fluture

Posted: 11 Martie 2009 in De pe net, Din viata
Etichete:, , ,

fluture0Nu-i vre-o schemă de câştig, nu-i o tehnică de marketing şi nici vre-o figură de lupte libere. E o iniţiativă a tipului ăsta menită să  mişte sentimente umane înăuntrul unor suflete sau prea blazate – sau prea încrâncenate – sau prea retrase – sau prea tocite de cotidian.

Pe scurt – nu ni se cere nimic grav sau indecent. Darnic este el. Noi nu trebuie decât să dăm un link. Să-l punem în blogroll. Nu ca să ajungă ZeBest în ZeList, ci pentru că la fiecare apariţie în blogroll-ul cuiva, suma pe care el o donează în scop umanitar creşte cu 10 lei. Ne invită să-l punem pe butuci.

Eu am decis că merită. Mă voi mai gândi dacă fac o donaţie, dar să-i dau un link – am hotărât ca se poate.

Domnu’ Fluture! Treci în blogroll! Cel puţin până când dai banu’.

PS: Lista întreagă o puteţi consulta aici.

Comentarii
  1. Fluture spune:

    Multumesc de promovare. O sa revin eu la finalul campaniei cu rugamintea sa ma scoti din blogroll🙂

Lasă un răspuns

