Leapşa cărţilor

Posted: 5 Martie 2009 in bogdanice
Etichete:,

Mulţumesc lu’ pagady pentru asta. Iote raspunsurile:

1. Ce carte nu ai împrumuta?
Eu nu prea dau cărţi cu împrumut.
2. Ce carte nu ai recomanda?
Critica Raţiunii Pure
3. Ce carte nu ai cumpăra?
Polimerizarea stereospecifică a Izoprenului
4. Ce carte nu ai citi niciodată?

O carte de colorat.
5. Ce carte nu ai scrie niciodată?

Cum să câştigi la loterie.
6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, întru citire, copiilor tăi?

Poveşti cu zîne – Contesa de Segur
7. Care a fost cartea copilăriei tale?

Fetiţa de pe Terra – K Bulîciov.
8. Cartea pe care ai facut-o cadou ultima dată, ai citit-o?

Da.
9. Ce carte ţi-a marcat felul de a fi?

Cel mai iubit dintre pământeni
10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insulă pustie?

Cred că aş lua cu mine o damă de treflă.
11. Ce carte pe care n-ai citit-o ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
Enciclopedia Britanica.
12.Cum se numeşte cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori? De cate ori?
Winnetou – nenumărate.
13. Numeşte o carte plictisitoare. De ce?
Descriptio Moldaviae – de plicticoasă ce e.
14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
De la pamânt la lună – Jules Verne.
15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.
Citesc două trei paragrafe de la mijloc. Dacă îmi place stilul o iau.
16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
De ce ar trebui să renunţ la ceva? Dacă e chestie de bani, amân momentul, dar o cumpăr până la urmă.
17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
La orice pentru copil.
18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
Nu mă uit la edituri. O să fac o statistică, dar nu pentru leapşa asta.
19. Cât timp a trecut de când nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
Câteva săptămâni. Fluviul vieţii – P.J. Farmer
21. Câţi ţărani au participat la răscoala din o mie nouă sute şapte?
Cre’că doi: Ion şi Rebreanu. Sau era doar Rebreanu?
22. Care este scriitorul român preferat?
Marin Preda
23.Care este scriitorul străin preferat?
Asimov
24. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?
O poveste cu un Hobbit (Hobbitul) – Tolkien.
25. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.
No ideea.
26. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
Dune
27. Numeşte un blogger pe care-l citeşti cu plăcere.
Tudor Chirilă
28. Numeşte un blogger pe care ai vrea să-l cunoşti.
Dar îi cunosc pe toţi pe care-i citesc.
29. Ce cântareţ/trupă ţi-ar plăcea să concerteze în România?

Dire Straits.
30. Numeşte întrebarea care-ţi place cel mai mult.
Când vei înceta să ai dreptate?

–––––––––––––

Şi leapşa se stinge la mine….

Comentarii
  1. carola spune:

    Frumos-frumos. Mi-ai trezit multe amintiri – contesa de Segur, Winnetou (in general, cartile lui Karl May), Kir Bulaciov (are multe povestiri f bune)… uff, m-as cufunda cu placere in biblioteca de acasa oentru cateva zile.

  2. Escu spune:

    a ajuns si la tine…chiar ma intrebam cand o sa ajunga!

  3. pagady spune:

    la tăţzi ni greu!😀

  4. Sufletica spune:

    pe-asta lunga ai facut-o… aia mititica de la mine nu… of…:)

    • bogdanic spune:

      @sufletica: Care, soro? Le-am facut pe toate trei unde am fost nominalizat. De care am uitat?
      @Carola: Good old times… Muta biblioteca…
      @Escu: A ajund de ceva vreme, dar sunt lenes.
      @Pagady: Mai ales la aia care si-o fura de la gagica in mijlocul strazii…

  5. […] Leapşa: De-parte de carte 2010 ianuarie 15 tags: carte, leapsa by bogdanic Rontziki mă invită la o leapşă lecturisitcă şi mă şi anunţă ca să n-avem vorbe. ‘Geaba m-am făcut ultima dată că n-am văzut . Nu se lasă şi-mi pasează. Păi, să încep anu’ cu obedienţă şi să mă dezvălui cu toate că am mai făcut ceva de genul ăsta p’aciulea. […]

Lasă un răspuns

