Leapşa 2×7

Posted: 4 Martie 2009 in bogdanice, De pe net
Etichete:, ,
Imagine de la Formica

Imagine de la Formica

E cu adevăruri şi minciuni. Un fel de „Truth or Dare”. Venită de la Sufleţica pe care îmi permit să o citez:

„…7 adevăruri şi 7 minciuni despre … ghici cine? „

Păi, am nelămuriri, dar mă apuc de treabă cu toată seriozitatea. Dau glas la 7 adevăruri şi 7 minciuni despre … Sufleţica.

– Îi place să schieze.
– Are acută nevoie de afecţiune.
– E o pofticioasă.
– Urăşte să plece din ţară în vacanţă.
– Se bosumflă uşor.
– Îi place să stea pe întuneric. De aceea arde siguranţele la tot cartierul din când în când.
– Crede în prietenie.
– Urăşte cântecul şi dansul.
– Îi place să plece dis-de-dimineaţă la serviciu.
– Îi plac florile.
– Poate fi rănită uşor.
– Trimite bezele celor care îi taie faţa în trafic şi le declară iubire.
– Îi face plăcere să păstreze lucruri care-i aduc aminte de ceva.
– Îşi doreşte să salveze un chinez de la înec.

–––––––––

Şi leapşa asta se opreşte aici.

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    Dar de ce te opresti aici, tocmai luam si eun act de anumite lucruri…si tu te lasi de leapsa??

  2. sufletica spune:

    hallo…nu ai ghicit bine… erau 7 adevaruri si 7 minciuni despre tine… offffffff
    in rest… chiar sunt o carte deschisa? ca nimerisi 100%🙂
    deci urmeaza sa faci ceea ce trebuie… adica leapsa cu 7 adevaruri&minciuni despre tine… la treaba va rog:)

    • bogdanic spune:

      @cdmitroi: Asa’s io! Discretie e numele meu!
      @sufletica: Negative! Maine ma pui sa scriu adevaruri si minciuni despre naicu sau despre pagady. Ca iar n-am inteles bine. Leapsa merge doar o singura data. Alta la rand. S-ar putea sa inceapa sa-mi placa pana la urma.
      Carte deschisa? Nooooo!. Sunt eu un fin psiholog😉 . Numa’ ca ce am considerat io minciuna era adevar si invers. Aia cu chinezu’ ti-a placut?

  3. Sufletica spune:

    poate sa salvez valiza in care e chinezu:)) e..ce sa zic? te-ai scos onorabil… te faci ca nu ai inteles… dar stai linistit vine alta, daca tot a inceput sa iti placa:)

Lasă un răspuns

