It’s been a while…

Posted: 2 Martie 2009 in bogdanice, De pe net
Etichete:, , ,

De ceva timp n-am avut nici timp nici chef de blogging – nici de scris, nici măcar de deschis reader-ul. Alte trebi au fost presante şi alte preocupări au fost pe primul loc.

Ce-am constatat când m-am întors? Să le luăm punctual:

– Că aveam peste 250 de articole necitite în reader (fără să le punem pe cele ale lui Dan care a avut feed-ul pe butuci).

– Că nu pot citi decât în diagonală o asemenea cantitate de informaţie. Nu obişnuiesc să dau „mark all as read”, aşa că prefer să-mi fac o părere despre fiecare post înainte să trec mai departe.

– Star-ul din reader poate fi o soluţie, dar am atât de multe marcate încât e greu să le găsesc pe cele care sunt cu grad maxim de interes.

– Că urăsc feed-urile parţiale şi – cu atât mai mult – feed-urile parţiale care nu sunt însoţite de o temă ce permite navigarea dintr-un post la cel anterior şi/sau ulterior. Sunt leneş şi asta consumă multe click-uri şi mult timp de încărcare.

– Că nu-mi plac articolele lungi cu morală dacă nu au un subiect foarte serios sau dacă nu sunt pline de umor. Lupta împotriva agramaţilor, spammerilor sau trolilor mă lasă rece dacă nu este cu articole scurte sau savuroase sau au prea multe explicaţii şi ramificaţii.

– Mă descurajează link-urile către alte pagini ale autorului fără a spune pe scurt despre ce e vorba. Chestii de genul: „Cum spuneam aici, aici şi aici” care ar trebui să justifice o anumită atitudine. Câhhhhh! N-am răbdare.

– Că nu mă interesează comentariile celorlalţi decât în măsura în care mi-aş dori să comentez şi io p’acolo. Este descurajant – însă – să fii al 189-lea tip care comentează. E clar că nu mai interesează pe nimeni ce ai tu de spus. Deci: o las mai uşor cu activitatea de comentator. Nu că aş fi fost eu cine-ştie-ce gură-mare în comentarii.

– Că primăvara îi agită pe unii şi născocesc sau caută năzdrăvănii. Şi mă pocnesc şi pe mine cu ele😉 . Uite aşa m-am trezit cu trei lepşe pe cap (mămăliga lor de lepşe!). Una stârnită de Escu şi care a ricoşat la mine prin Sufletica. Ii sunt recunoscător că s-a gândit la mine, mai ales că se anunţă mai multe episoade şi ştie că-mi place. A doua vine tot de la persoana de mai sus, că dacă n-am răspuns la prima – poate fac bine şi răspund la amândouă. Subtil, nu? Într-un final, nenea pagady se răzbună pe mine că am suspectat decesul blogului său pe motiv de ochi vânăt. Îşi aduce aminte de una mai veche şi mi-o pasează din voleu. Şi e mare – rău. Să fie primită!

Legat de lepşe: Promit că răspund, dar atât. Nu le dau mai departe. Să se stingă la mine. Stingătorul de lepşe – aşa vreau să mi se spună de acu’. De mâine încep. În acelaşi timp cu primăvara.

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    asa si, eu ce vina am??? ;):D

  2. Escu spune:

    heheh….bine ai revenit. Sa stii ca nu prea s-au intamplat multe pe net…nimic spectaculos. BTW, zi-mi tu cu ce iti citesti feed-urile ?

  3. Sufletica spune:

    io tot mai astept leapsa onorata de tine… vad ca incepi cu pasi timizi, dar nu scapi🙂

  4. bogdanic spune:

    @cdmitroi: Tu? Te enervezi repede in trafic. Ha!
    @Escu: Feedurile le citesc in mai multe feluri. De pe telefon – am in browser optiunea – citesc cateva bloguri si am feed-ul meu (ca sa vad cum se vede si daca functioneaza). Opera are facilitatea asta si de aici vaz site-uri cu newz din IT. In Firefox folosesc Live bookmarks pentru ziare si stiri. Dar pentru ca am (acces la) mai multe calculatoare si risc sa incurc lucrurile – folosesc google reader in care le am pe toate pe sectiuni (cele de mai sus + multe bloguri pe care le urmaresc). Asta imi da siguranta ca, de oriunde as intra, citesc articolele noi.

  5. bogdanic spune:

    @sufletica: acu, acu!

  6. Escu spune:

    ma gandeam ca ti-ai pus un script php de rss (nu stiu de unde am facut eu legatura asta). in fine, multumesc de raspuns.

  7. […] serial – ep. 1 Categorisit la Ale mele — bogdanic @ 12:32 am Tags: leapsa Pentru că am promis, pentru că n-am ce vedea pe nici un post de televiziune, pentru că gmail şi google reader sunt […]

  8. carola spune:

    1. Stingatorul de lepse suna bine.
    2. Eu am 1000+ in reader si nici o sansa, in viitorul apropiat, sa reduc numarul
    3. Stele sunt cate pe cer si pe pamant (mai ales daca o numaram si pe Paris Hilton care se bucura asa frumos de succesele lui bogdanic, ceva mai la vale)
    4. am o greata in mine, de zile mari, fata de multi si multe (animate si non)
    5. caut partea plina a paharului
    Punctele 4 si 5 sunt complet off-topic, desigur.
    PS: am inceput si noi sa printam, ca in zilele cele bune, la G. Ro😉 Da nu avem masina de cuvertat, asa ca facem lucru manual, in pauza de cafea. Te las sa te distrezi in voie, imaginandu-ti mutra-mi.

    • bogdanic spune:

      @carola: punctele 4 si 5 nu sunt off-topic pen’ca tocmai de aceea ai 1000+ in reader. Legat de pauza de cafea: imi amintesc de momentul cand am varsat cafeaua in cutia cu documente. A trbuit sa inventez sarma de uscare a hartiilor importante…😀

  9. […] Hime nu ştie asta şi-mi pasează una care se vrea serioasă. Nu ştie că îmi place să omor lepşe – sunt n’aş-ul lor. Dar pentru că e prima dată şi pentru că e Hime căreia […]

Lasă un răspuns

