În nord

Posted: 17 Februarie 2009 in bogdanice, Din viata, Poze
Etichete:, , , , ,

Sfârşitul săptămânii trecute mi-a purtat paşii în nordul ţării. Drumul a fost mai lung, dar timpul petrecut acolo a meritat din plin. In ciuda anunţurilor colorate în „coduri galbene” cu tot felul de copaci căzuţi şi drumuri înfundate, am dat peste zăpadă ce stătea cuminte la locul ei, şosele normale şi lume calmă.

Un ţinut în care timpul se scurge altfel, în care percepţia realităţii ţi se modifică în liniştea „care doare”, iar ochiul împinge sufletul spre adevăruri eterne care zac ignorate de turistul român ce merge să se bronzeze în ţinuturi de aiurea.

O modestă încercare de a transmite trăiri:

Comentarii
  1. ciupercutza spune:

    Pozele astea sunt din Romania?😉
    Zau ca par din alta lume … Multumim ca le imparti cu noi astia care stam in case si ne uitam pe geam …

  2. bogdanic spune:

    Autohtone 100%. Ma intreb daca si cand vor veni manelistii si vanzatorii de seminte pe plaiurile astea. Cand ii vor da afara din Italia, probabil.

  3. cdmitroi spune:

    Da, te felicit si ma bucur ca ai ajuns prin bucovina. Am fost si eu in urma cu 6 ani si am avut acelasi sentiment de liniste, de oameni care stiu sa traiasca. Cat despre comentariu cu seminte din Milano..no problem, cine nu a apreciat pana acum nu o sa aprecieze nici de aici in colo.
    Inca odata felicitari. Doamne ce as vrea sa pot pleca sa ma mai plimb…o sa inventez o delegatie…parol. Cine se baga?

  4. Escu spune:

    Super poze!!!Se simte aerul curat si mirosul zapezii…Multumim ca imparti cu noi frumusetile astea..

  5. Sufletica spune:

    „care zac ignorate de turistul român ce merge să se bronzeze în ţinuturi de aiurea.” – cred ca nu la mine te gandeai cand ai scris randurile astea🙂
    P.S: aceste locuri le-am vazut an de an in vacantele de vara, de iarna… fiindca am ceva origini pe acolo… este un loc mirific si cu oameni primitori, cel putin asa imi aduc eu aminte din copilarie.
    P.S: maine ma voi gandi si la tine cand voi sta cu buricu la soare…na.. uite asa, am zis, am spus🙂

    • bogdanic spune:

      Nu ma refeream la tine. Tu ai un motiv.😉 Ma refeream la cohortele de turisti ce invedeaza fanarul si turcia.
      Re P.S.: Eu nu m-am gandit la tine cand am fost la zapada. Sic!

  6. sufletica spune:

    nici nu as fi vrut sa te gandesti la mine, nu pot sa sufar zapada😛

  7. carola spune:

    Multumesc, Bogdane, superbe imaginile. Vreau acasa… (Ro+Md)

  8. bogdanic spune:

    @sufletica: la năsip îţi place, hai?
    @carola: stai acolo! Poti veni cand vrei, dar de plecat inapoi e mai greu.

  9. Sufletica spune:

    yap…si inca foarte mult, cred ca intr-o alta viata am fost camila, fiindca alfel nu imi explic🙂

Lasă un răspuns

