Ochiul magic

Posted: 10 Februarie 2009 in De pe mail, De pe net, Fun, Poze, Tehnologie
Etichete:, , , , ,

obama_washington

Am primit pe mail poza de mai sus împreună cu link-ul către original. Mulţumesc, Gabi!

Ce-i aşa special? La fel ca pe Google Earth poţi face zoom pe imagine şi – după ce aceasta devine clară –  poţi observa feţe, detalii, gesturi, etc. până la 0,5 mile distanţă. Se văd şi imperfecţiunile de lipire a imaginilor, dar sunt puţin sesizabile.

La început, am vrut să-i descopăr pe cei de la Serviciul Secret din mulţime. Sau texanii, pe care-i miroşi de la o poştă. Mi-am propus să număr cât mai mulţi. Căutând am dat peste câteva instantanee amuzante…

detaliu6

Oamenii sunt la fel peste tot. Se caţără oriunde ca să vadă mai bine. Ca la meciurile Rapidului...

Mascaţi în asistenţă. Unul d'ăsta aş fi putut fi chiar eu.

Mascaţi în asistenţă. Unul d'ăsta aş fi putut fi chiar eu. Tipu' cu geacă albastră, de ex.

La început m-am întrebat ce are ăla în gură. Apoi dacă are şi degetul în mănuşă...

La început m-am întrebat ce are ăla în gură. Apoi dacă are şi degetul în mănuşă...

Pentru că era frig, au avut pături. Unii le-au pus în cap sau la gât...

Pentru că era frig, au avut pături. Unii le-au pus în cap sau la gât...

Dacă tot e frig, mai băgăm şi ziare, diplome sub palton. Hârtia ţine cald...

Dacă tot e frig, mai băgăm şi ziare, diplome sub palton. Hârtia ţine cald...

Tipu' cu fes pare din alt film. Pare că a greşit cartieru'...

Tipu' cu fes pare din alt film. Pare că a greşit cartieru'...

Multe instantanee – amuzante sau nu – aici.

Comentarii
  1. carola spune:

    Mum, I swear I was at the inauguration, look, it’s me, next to that annoying gay in the red :)))

  2. carola spune:

    typo – am vrut sa zic guy, nu gay, sorry🙂

  3. bogdanic spune:

    That GAY!!!! in red was me! So, You were the lady snorrrrrrrrrrring….

Lasă un răspuns

