Google şi durerile facerii

Posted: 5 Februarie 2009 in De pe net, Din viata, IT
Etichete:,

Mda! În ultimul timp, în paşi mici şi săltaţi, google schimbă aspectul, aduce modificări, opţiuni noi, diverse jucărele. Google trece prin durerile facerii.

În noaptea asta, deschid gmail şi reader, mă apuc să citesc şi mi se restartează Firefox-ul. Incerc sa deschid contul din nou – la fel. A treia oara – la fel. Verific peste tot să văz hackeri, spameri, ejobs, ceva – nimic anormal. Restart la calculator şi, la logarea pe gmail, mi se aruncă în faţă asta:

google1

Chiar că m-am uitat ca ăla din poză. Ghiduşul, cum îmi prezintă el oferta lui…

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    imi permit sa iti fac o sugestie: foloseste google chrome. il folosesc de ceva timp si nu i-am gasit cusur.

  2. bogdanic spune:

    Chrome: il am instalat. (ca si IE si Opera) Dar nu-l folosesc. Pentru anumite chestii are unu doua click-uri in plus. Nu-mi place interfata, nu il consider prea rapid si Firefox cred ca e mai sigur. Asa ca il las sa mai creasca un pic.

  3. carola spune:

    same problem here, mai ales cand ma ies si incerc imediat sa ma loghez pe alt cont…. ghidusii de ei…

  4. bogdanic spune:

    Nici nu credeam ca sunt personalizate modificarile. Poate decalate un pic pe zone geografice.

Lasă un răspuns

