Inocenţa

Posted: 3 Februarie 2009 in cârja bătrâneţilor, Fun
Etichete:, , , ,

Primesc pe mail un banc de la Iulia:
–––

Micul Thomas, cel mai bun elev din clasa, o intreaba pe invatatoare daca poate sa-i vorbeasca dupa ore. Ea accepta.

– Ce vrei sa-mi zici Thomas?
– Cred ca sunt prea inteligent ca sa raman in clasa asta, ma plictisesc! As vrea sa trec direct la Liceu.
Directorul scolii este informat si il intreaba pe Thomas daca vrea sa treaca niste teste.
Thomas accepta fara sa ezite si testarea incepe.
– Sa vedem Thomas: 3×4?
– 12
– Si 6×6?
– 36,domnule director.
– Capitala Japoniei?
-Tokio!
Testul continua inca o jumatate de ora, Thomas nu face nici o greseala!
La sfarsitul testului domnul director este multumit, dar profesoara intreaba daca poate sa-i puna si ea cateva intrebari. Amandoi accepta. Profa incepe:
– Thomas, vaca are 4 si eu am 2. Ce sunt?
– Picioarele, doamna.
– Corect! Ce gasim in pantaloni tai si nu gasim in ai mei?
Directorul se mira de intrebare…
– Buzunare, doamna.
– Bine Thomas! Unde au femeile parul cel mai cret?
Directorul se pregateste sa intervina chiar cand Thomas raspunde:
– In Africa, doamna! raspunde copilul fara sa ezite.
– Ce este moale, dar cu mainile unei femei devine tare?
Directorul deschide ochii mari dar inainte sa vorbeasca,Thomas raspunde:
– Oja pt unghii, doamna.
– Ce au femeile si barbatii in mijlocul picioarelor?
– Genunchi, doamna!
– Bine! Si ce are o femeie maritata mai larg decat una celibatara?
Directorului nu-i vine sa creada ce aude.
– Patul, doamna!
– Care parte a corpului meu este des cea mai  umeda?
– Limba dumneavoastra, doamna!
– Ce cuvant care incepe cu litera C….., inseamna ceva care poate sa fie umed sau sec si pe care barbatii adora sa-l priveasca?
– Cerul! spune Thomas.
Directorul sufla usurat, transpirat decide sa opreasca testul si spune:
-Nu o sa te trimit la liceu. O sa te trimit direct la Universitate! Chiar si eu as fi picat acest test…..

Morala: Cu inaintarea in varsta devenim perversi.

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    raspunsurile sunt cat se poate de normale si de logice, dar te-ai gandit cat timp i-a luat celui care a scris respectivul dialog…cred ca o vasnicie… si el devenise parvers:D
    e buna dialogul, imi place, din pacate pe blogu meu nu prea are loc, nu e disperat:)

  2. cdmitroi spune:

    scuze de greselile de scris…ma voi corecta pe viitor

  3. cdmitroi spune:

    acest post imi aminteste de

  4. Sufletica spune:

    exact ce spuneam si eu in postul de azi…fiecare intelege cum vrea..🙂

    • bogdanic spune:

      @cdmitroi: No problemo cu greselile. Te inteleg. Mi-am aprins o tigara si ma gandesc ca oricine poate gresi🙂 .
      @ sufletica: Dar sensul pervers al mesajului e perceput doar de unii….

Lasă un răspuns

