Placere sadică

Posted: 1 Februarie 2009 in bogdanice

pastrama_previewToţi avem pe unu’ mic şi cu corniţe în interiorul nostru şi care-şi mai face de cap din când în când. Recunosc ca eu poate am mai mulţi.

Una din plăcerile mele sadice este să fac poftă altora. Luând în considerare zilele de toamnă de care am avut parte în ultima săptămână, am zis că e timpul de o pastramă. Zis şi făcut. Cumpărat o caserolă de la un supermarket – din ăla de-l înjură lumea – venit acasă, pus grătarul la încins, deschis geamurile larg (să moară vecinii de poftă), aruncat pastrama pe grătar şi gataaaaa!

Oricine trece pe sub geam, oricine simte o boare cu miros de pastramă va saliva. Va înjura în gând. Îşi va marca în minte că a doua zi e musai sa facă şi el o acţiune de acest gen.  Mulţi uită repede, dar alţii…

Efectul pastramei se propagă iute şi prin telefon.
„Alo, Nicule! Zii repede că trebuie să întorc pastrama.”
„Faci pastramă, mă? Unde eşti?”
„Acasă. Hai că se arde. Auzi-o cum sfârâie! Spune cu ce pot să te ajut.”
„Nu mai ştiu, frate! Că salivez. Suntem departe, că altfel veneam până la tine să mai stăm de vorbă. Fi-ţi-ar pastrama!”

Spuneţi că nu-i aşa! Vegetarieni din toate colţurile, TREZIŢI-VĂ!

Comentarii
  1. Escu spune:

    Sa-ti fie de bine.

  2. Sufletica spune:

    deci incep cu inceputul…. te urasc…imi e mare foame🙂

  3. carola spune:

    uuu, noi am mancat pilaf de casa, cu carnita si morcovel! nu e din aceeasi categorie cu pastramaua ta, da r healthy, ca sa zic asa :))) (un fel de strugurii matale is acri :D)

  4. bogdanic spune:

    Papati voi tortulet de morcovet. Nimeni nu se gandeste la asa ceva…👿

  5. Mihai spune:

    frate m-ai omorat. mai trebuia sa pui si o sticla de bere langa si ma duceam si imi luam gatu.

  6. Mihai spune:

    in weekendu asta ma duc sa fac un gratat cu o pastrama si niste mici. o sa le fac poza😀

  7. bogdanic spune:

    Just do it! Deja se simte mirosu’.

Lasă un răspuns

