Google translate

Posted: 19 Ianuarie 2009 in De pe net, Din viata, Râsu-plânsu
Etichete:, , , ,

Ce-ti e si cu Internetul asta!

Adrian are un post despre cum i-a fost tradus in rusa un articol folosind Google Translate. OK! Omu’ poate cauta ceva sau a fost atras de poza din articol si dorea sa stie mai multe. Desi nu-mi dau seama cum a inteles cuvintele pe care  masina de tradus n-a fost in stare sa le interpreteze si ce sens are fraza rezultata – e de inteles incercarea.

Astazi constat ca un post de-al meu a fost tradus in Olandeza folosind aceeasi metoda. Ciudat este ca postul contine doar poezia „If…” de Kipling in original si una din variantele in romaneste. Cat de stupid trebuie sa fii sa folosesti o masina la tradus poezii? Oare chiar nu gasea varianta in limba lui? Sau se tine de cioace.

Rezultatul traducerii aici. Enjoy!

Comentarii
  1. cdmitroi spune:

    ei si tu acu, daca gugle a facut aia inseaman ca asa e. gugle e mai bun decat un curs de limbi straine. gugle e americam, atunci e bun. te bagi tu repede in minunea informaticii.
    lasa-i, iarta-i, ingnora-i.

  2. lolissima spune:

    da, e cam varza gugle, am un coleg care nu vorbeste romana si mereu imi traduce blogul in engleza.. ce iese, lasa foarte tare de dorit… ideea generala ramane totusi, pricepi ceva ceva. Acum n-ai vrea si tu verificatie, rime, treburi :))

    • bogdanic spune:

      @cdmitroi: Gata sefu’! Il las pe gugle! Ie favoritu’ lu’ matale. Da cu olandezu’ am io ce am.
      @lolissima: Pentru a intelege un text poate fi folosit. Da’ poezie? If… e celebra. Nu vreau sa cred ca nu gasea varianta in limba lui. Daca nu ma insel, este cea mai tradusa poezie din lume. Eu stiu cel putin trei variante in limba romana. Deci?

  3. carola spune:

    God, textul tradus in rusa e de rasul plansului :))

Lasă un răspuns

