Ganduri – leapsa

Posted: 19 Ianuarie 2009 in bogdanice
Etichete:,

Am primit, cu ceva timp in urma, o leapsa de la Adrian.  Am vazut-o tarziu, am inceput-o tarziu si am terminat-o cel mai tarziu. Iata:

SUNT… un tip aparent oarecare. Inauntru sunt mai mult decat atat. Dar nu las prea des sa se vada.

AS VREA… sa am mai mult timp pentru mine si familie. Sa ma pot organiza mai bine.

AM… rabdare. Asa imi place sa cred.

PASTREZ… amintiri. Multe. Nici fizic nu imi place sa ma despart de lucruri, dar imi amintesc perfect multe lucruri intamplate demult si care-mi pot folosi.

MI-AS FI DORIT… sa fi avut mai multe oportunitati in viata. Sa fi putut sa calatoresc mai mult, sa citesc mai mult, sa cunosc mai mult.

NU IMI PLACE… mitocania, prostia, obscurantismul, intoleranta si absurditatea.

MA TEM… de starea de neputinta.

AUD… vesti ingrijoratoare despre viitor.

NU CRED… ca nu ne putem influenta viitorul.

IMI PARE RAU… ca intentiile mele nu au intotdeauna finalitate.

IMI PLAC… cartile, filmele, muzica, mancarea buna, tutunul, lucrurile interesante, viata.

NU SUNT… mai mult decat pot sa fiu. Nu sunt un model sau o vedeta. Nu pot fi asta.

DANSEZ… prost si din an in paste. Nu sfatuiesc pe nimeni sa priveasca😀

CANT… sub dus, cant sunt singur in masina si cand nu m-aude nimeni. Pentru ca sunt simtitor la suferinta celorlalti.😀

NICIODATA… nu mi-am dorit sa fiu presedinte.

RAR… am idei preconcepute. Intai ma lamuresc.

PLANG CAND PRIVESC… copii loviti de soarta.

NU SUNT INTOTDEAUNA… rapid in decizii.

NU IMI PLACE DE MINE PENTRU CA… accept prea multe si creditez cu bune intentii persoane care nu merita.

SUNT CONFUZ… in situatii ridicole sau absurde. Imi trebuie un pic sa gasesc nordul.

AM NEVOIE… de mai multa recunoastere a eforturilor si muncii. De mai putina solicitare nervoasa. De mai mult timp.

AR TREBUI… sa fiu mai organizat.

––––

Ca sa fiu in ton cu jocul trebuie sa o pasez. O poate lua oricine, dar le vizez pe Sufletica si Relaxuasabi. Poate ca lor le va fi mai usor decat mi-a fost mie. Si sper ca am terminat cu leapsa pentru vre-o 10 ani…😉

Comentarii
  1. Sufletica spune:

    pot sa spun ca „te urasc”?:)

  2. bogdanic spune:

    U’r wellcome!🙄

  3. sufletica spune:

    dupa ce am citit toata leapsa asta, am constatat ca te urasc de moarte :)) grea rau domnule pt neuronii mei🙂

  4. […] rău. Şi fiindcă divinul are întotdeauna un emisar, de data aceasta mi-am furat-o de la Bogdanic. Totuşi ţin să îl informez pe această cale, că mie nu îmi place să rămân datoare. Aşa […]

Lasă un răspuns

