Test la limita – lepsa

Posted: 18 Ianuarie 2009 in bogdanice

Leapsa de la relaxuasabi. Tre’ sa raspund la test:

1. Ce tip de om crezi ca agreezi in afaceri ca si sef?

Verbul „a agrea” e toata cheia. De aceea raspund prin a spune cum nu trebuie sa fie seful meu. Nu trebuie sa incerce sa-si umileasca „supusii”. Nutrebuie ca – prin comportament – sa le aminteasca permanent cine e seful. Lucrul asta trebuie sa vina de la sine. Trebuie sa-si castige sefia si nu sa o impuna artificial.

2. Dar tu ce gen de sef esti sau ai fii?

Genul „uite cum se face”. Genul care-si apara subalternii pentru ca ii sunt colegi. Genul care isi cunoaste oamenii si-i pune sa faca doar ceea ce le este propriu si se bazeaza pe performanta lor.

Animalul preferat in vacanta ideala...🙂

3. Unde ar fi vacanta ideala?

Oriunde ma pot simti bine. Poate sa fie in varf de munte sau pe plaje exotice. Pe mare sau in desert. Iportant pentru mine este sa ma relaxez, sa fiu alaturi de cei dragi si sa am surpriza de a descoperi farmecul locului.

4. Ce animal preferi?

In mod categoric, un caine.

5. Preferi sa faci dragoste in pat sau locuri diferite?

Da!

6. Iubesti cu inima, sufletul sau cu mintea?

Iubesc.

7. Ai incerca sa sari cu parasuta?

Am si acum regretul de a fi fost prea „tanar” cand am avut ocazia sa sar. Nu caut cu inversunare sansa, dar voi sari la prima ocazie.

8. Ai incerca sa mananci mancare exotica, ex insecte, viermi etc?

Ceva mancare exotica am incercat. Depinde. Ma credeam mai tare, dar am mai vazut pe la televizor diverse chestii considerate comestibile care m-au cam descurajat. Depinde de situatie. Probabil ca nu din placere.

9. Ai face sex pe bani sau pentru alte interese?

Nu cred. Nu stiu daca as fi „capabil”.

10. Te vezi facand munca de voluntariat?

Nu pentru orice cauza.

11. Ai pleca in zone periculoase de pe glob daca ti s-ar da o misiune de indeplinit?

Nu imi e frica, dar nu sunt un aventurier. Si ma gandesc la familie. Daca mi s-ar parea ca misiunea merita, da.

12. Ai putea ucide in conditii dure?

Probabil ca da. N-am de unde sa stiu.

13. Poti trece usor peste esecuri?

Nu! Imi pot reveni destul de repede, dar nu le pot uita.Au locul lor in mintea mea.

14. Crezi in bine atunci cand ti-e rau?

Consider ca este singura sansa. Sa crezi in bine este iesirea din rau si mersul inainte.

15. Consideri ca esti un om agreat sau tolerat?

Agreat – de cele mai multe ori. Nu cred ca se oboseste cineva sa ma tolereze prea mult.

16. La randul tau agreezi sau tolerezi oamenii?

Agreez – in majoritate. Tolerez pana la o limita.

Comentarii
  1. relaxuasabi spune:

    super raspunsurile de la 1 si 2
    si bulina rosie pentru 16. La mine procentul de oameni care imi plac din cati cunosc e foarte redus. Nu stiu cauza dar e nasol.
    multumiri pt raspunsuri

  2. bogdanic spune:

    Ti-am mai spus ca sunt un contemplativ. Dau o sansa fiecaruia si iau lucrurile asa cum sunt. Nu-mi fac iluzii ca sa nu fiu dezamagit.

  3. carola spune:

    Cat de frumoase sunt rasp de la 6 si 14🙂

  4. bogdanic spune:

    Multumesc. Daca vrei – o poti lua. N-am mai dat-o la nimeni. Si vezi ca mai e una.

Lasă un răspuns

