Poza 4 – leapsa

Posted: 12 Ianuarie 2009 in bogdanice, Fun, Poze
Etichete:, , ,

Primesc de la Sufletica o noua leapsa. Nu stiu ce m-a apucat, dar o sa-i dau curs pentru ca poate fi amuzant. Sa vedem:

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.

E foarte greu de ales. Am mai multe locuri unde pun pozele. Cam greu sa inteleg ce inseamna al 4-lea folder. Am ales dupa gust.

2. Pick the 4th picture in that folder.

Iarasi este greu. Depinde cum le sortezi. Le-am sortat intr-un fel si a iesit asta:

ripley

3. Explain the picture.

Fotograf: Sotia

Personaje: Io si copilu’

Locaţie: Sala instrumentelor de tortura, Ripley’s Belive It or Not – Museum, 42nd Street, New York, USA

Data: August, 2007;

Prilej: Vizita in America, dorinta de amuzament, curiozitate.

Detalii: Tocmai iesisem din M-me Tussaud cu familia traumatizata de vizita in SCREAM. Muzeele sunt practic alaturi si am intrat iute-iute. In sala instrumentelor de tortura ne-am facut poze care-mai-de-care mai ciudate si amuzante. In spate se vede Iron Maiden. Nu formatia.

4. Tag 4 people to do the same!

Asta-i greu. Ma gandesc…

Sa zicem – Adrian si-i promit acum ca raspund la leapsa lui pe care am vazut-o tarziu.

Sa zicem – Ciupercutza ca sa-i schimb gandurile de la saptamana asta si cele ce vor veni.

Sa zicem – Catalin ca sa-l fac sa mai scrie ceva.

Sa zicem – Carola cu care n-am mai conversat de anul trecut.

Comentarii
  1. Sufletica spune:

    hahahaha, cea mai tare poza din cursul acestei lepse🙂 bravos, stiam eu cui sa ii intind leapsa🙂

  2. Ciupercutza spune:

    Hmm .. am poze si la birou si acasa.
    Acasa ajung tarziu, asa ca o scormonesc maine prin folderele de la munci😉

  3. addsalu spune:

    Gata, Bibicule. Facuta cu telefonul, noaptea, calitate… cah… dar daca astea sunt regulile jocului, c’est la vie, mon cher…

  4. cdmitroi spune:

    nu am fost atent la aceasta leapsa, dar ia de vezi pe http://www.cdmitroi.ro

Lasă un răspuns

